Gelatiinikapselit

Myydäänkö missään tyhjiä gelatiinikapseleita tavallisille kuluttajille? :open_mouth:

miks tyhjiä :open_mouth:

Stadista saa ainakin Kaisaniemen metroasemalla olevasta pilailuvälinekaupasta. Aika isokokoisia kyllä ovat.

Apteekissa…

Jos et apteekista (esim. YA) saa tyhjiä gelatiinikapseleita, niin etsit jonkun halvan itsehoitotuotteen, joka on gelatiinikapseleissa ja sitten tyhjennät ne → saat haluamasi tyhjät gelatiinikapselit. :sunglasses:

Olen miettinyt samaa, että mistä noita saisi. Onhan noista kätevä väsätä “pommeja” kun ei aina viittis sätkäpaperia syödä :angry:

ööö Imocur, eli ripulivalmiste myydään gelatiinikapseleissa, en mä tiedä mitää muuta :wink: … 9 tai 18 kpl:tta… Ja Indalgin :smiley: :smiley: .D :smiley: :smiley:

Muistaakseni isot kapselit on 0.05snt/kpl apteekissa. Niitä saa kyllä ostaa ihan vapaasti.

eikö siinä leimaannu :open_mouth:

Miksi leimaantuisi? On niille muutakin käyttöä, kuin pirin purkittaminen.

niin onkin eihän niitä myytäs pirin takia :blush:

Aika halpaa, 50 sentillä saisi 1000 kapselia.

Ulkomailta tilaten saa halvimmat. Ja apteekit ovat nyt ottaneet uuden käytännön, ettei noita enää myydä. Ainakaan niissä paikoissa joissa olen kysellyt, ja minulle myydään kyllä muulloin kaikki pyytämäni.

mjuu mullekin sanottiin YA:ssa ettei noita enää myydä yksityisille. no kävin sitten naapurin kortteliapteekista poistamassa 1000kpl pussin, mutta hekään eivät saaneet tilattua kuin yhtä laatua (pieniä, ei-läpinäkyviä) ja suhteellisen kalliilla :confused: mutta onpahan sentään vielä arviolta 950kpl jäljellä :stuck_out_tongue:

Onkohan tuohon nyt jotain erityistä syytä miksi niitä ei enää myydä apteekeissa?

Nykyään noita gelatiinikapseleita näyttää löytyvän aika edullisesti jo Suomestakin.
[Poistettu kaupallinen linkki - Päihdelinkin mode]
Jos paikan saa ilman linkkiä mainita niin Pakkaustukusta olen ihan yksityishenkilönä omani ostanut :slight_smile: