-Aloitetaan tarina alusta.
Ensimmäiset rahapeli kokemukset ovat jostain -90 luvulta, ajalta jolloin ikärajoitukset eivät kuuluneet veikkauksen tai rayn ajatusmaailmaan. Maailma oli ehkä muutenkin erinlainen paikka. Kolikkopelit ja veikkaaminen tulivat nuorena tutuksi. Ei ollut epätavallista alakoululaisena käydä paikallisella kioskilla heittämässä tulosveto sisään samalla kun valkkaili 20pennin irtokarkkeja. Kolikkopelejä hakattiin tappavan tasaisesti kaveriporukalla koko teini-ikä aina kun vain sattui rahaa olemaan. Rippilahjaksi saamat rahatkin taisi aika pitkälti mennä monopolin taskuun. Kuului asiaan kun hengattiin marketeissa, pelikoneet oli sopivasti kädenulottuvilla. Ei sitä silloin erityisesti ajatellut, se oli yksi tapa kuluttaa aikaa.
Täysi-ikäydyysen kynnyksellä pelit jäivät takaalalle joksikin aikaa. Ei vietetty aikaa enää marketeissa, eikä älypuhelimet olleet vielä kasvaneet ihmisten käsiin. Ei siis ollut houkutuksiakaan. Sitten yhtäkkiä jostain ilmestyi pokeri. Elettiin varmaan vuotta 2004 2005 kun telkkarista väijyttiin world poker touria. Se oli sen ajan kova hitti mikä loi suuren buumin pelin ympärille. Mekin sitten pokerisettiä ostamaan, että pääsi pyörittelemään pelimerkkejä ammattilaisten tapaan. Jokusen kerran istuttiin kaveriporukalla pokeria pelaten pikku betseillä. Seuraavaksi joku keksi, että netissäkin voi pelata. Muistan vielä kun tein ensimmäiset tunnukset johonkin pokerihuoneelle. Jännitti ja oli sellainen tunne että olisi kielletyn asian äärellä. Siitä syystä ei ihan tainneet yhteystiedot pitää siinä rekisteröinnissä paikkaansa. Mutta pelaamassa oltiin, freerolleja, mutta ei niissä mielenkiinto kauaa säilynyt. Liian pitkäveteistä.
Armeijan ja itsenäistymisen aikoihin ei pelaamista tullut juuri harrastettua. Ehkä elämässä oli mielekkäämpää tekemistä. Reiluna parikymppisenä alkoi sitten facebookkiin (muuta somea ei ollut tai käytetty) ilmestyä näitä julkisuudestakin tuttuja henkilöitä vedenlyöntifirmojen affeina. Niitä lappuja sitten kopioitiin ja leikkittiin ammatti betsareita. Siinä hommassa oli toki puolensakin. Tuli laajasti seurattua urheilua ja se oli mielekästä puuha. Tappiollistahan se oli mutta pysyi hanskassa. Harmillisesti vedonlyönti sivuilta löytyy myös casino. Muutan vuoden pystyi vedenlyöntiä harrastamaan, ennenkuin mielenkiinto kasvoi selvittämään mitä tuolla "pimellä puolella“ on. Ei olisi pitänyt.
Ensimmäinen tiltti tapahtui varsin nopeasti. 400 euroa meni ennenkuin löin koneen kiinni ja mietin mitä juuri tapahtui. Tuosta hetkestä on noin 10 vuotta. Tätä kirjoittaessa se tuntuu kuin eiliseltä.-
Jatkan tarinaani tuonnempana. 10 vuoden purkaminen tähän päivään vie aikansa, mutta oli mukava vihdoin avata oma pandoran lippaansa