GBl ja tuomiot

Minkälaisia rangaistuksia olette saaneet GBL hallussapidosta tai maahantuonnista?. Mä sain 250dl:stä tuomion salakuljetuksesta 60päiväsakkoa. Toisessa jutussa tulliin jäi 0.5l ja menossa oikeuteen rikosnimikkeellä lääkeainerikos.

Muutaman kymmenen ml hallussapidosta ei tullu mitää, litkut vaa takavarikoitii.

Miten yritit tuoda tuota 25 litran satsia maahan…?

Tarkoitus oli kirjoittaa 2.5dl. En yrittänyt tuoda sitä maahan. Poliisit löysivät himasta pullon ja siitä syyte salakuljetuksesta kun kuulusteluissa (tyhmänä) kerroin tilanneeni sen netistä.

mul jäi tulliin 500ml lakkaa tuli 20 päiväsakkoa kun en tienny et sen tilaaminen on laitonta. ;D

Jos tilailette netistä roipetta älkää missään nimessä myöntäkö tilanneene mitään jos soittavat/hakevat. Ei niillä ole mitään näyttöä eikä niitä joku 2dl lakkaa kiinnosta sen verta että yrittäisivät edes hankkia todisteita.

Missä yhteydessä tämä pullero löytyi? Kiinnostaa vaan yleisellä tasolla :slight_smile:

Epäiltiin toisesta rikoksesta johon oli kuitenki syytön.

Tarkoitus oli kirjoittaa 2.5dl. En yrittänyt tuoda sitä maahan. Poliisit löysivät himasta pullon ja siitä syyte salakuljetuksesta kun kuulusteluissa (tyhmänä) kerroin tilanneeni sen netistä.
[/quote]
Missä yhteydessä tämä pullero löytyi? Kiinnostaa vaan yleisellä tasolla :slight_smile:
[/quote]
Epäiltiin toisesta rikoksesta johon oli kuitenki syytön.
[/quote]
Joo poliisit sano että mua epäillään ryöstöstä :unamused: Missään myöhemmässä vaiheessa ei mainittu mitään ryöstöstä. Seuraava selitys oli että en ollut tullut kulltavaksi todistajana pahoinpitelyjutussa. Neljä kyttää venaamassa mua himassa ja heti rautoihin :laughing:

mäen saanut mitään pienenmäärän hallussapidosta…nimikkeellälääkeainerikkomus oli…

Sama oli kaverilla. Sillä oli päällä 50ml lakkaa samalla kun mulla 200ml mutta tyhmänä sanoin tilanneeni sen koska olin siinä kuvitelmassa että siinä ei syyllisty pahempaan kuin olisi vain halluassa.

Älkää nyt ihmeessä menkö käräyttämään itseänne. Ihmetelkää vain että mitä tuo on ja että ei ainakaan itse ole tilannut.

Onhan niinkin tapahtunut (tiedän muutamia) kun kaverit jatkoilla on tillanneet sammuneen visalla kaikkkea kiellettyä moskaa netistä. Ei siinä itse ole rikollinen kun ei ole hyväksynyt temppua millään muodoin. Toi on joissain piirissä yleistä, kun kaikella ei luottokortteja ole ja jotkut ovat niiiin tarkkailun alla etteivät pysty tilaamaan edes pyyhekumia virosta, ettei tullisiat olis yhteyksissä…

Ihmettelen kyl juu.

Itse olen 16v saakka tiennyt et ei missään nimessä pidä sanoa tilanneensa mitään.

Resukkaa tuntuu nuo kytät vainoovan aikalailla.

Paljonko on yksi (1) päiväsakko?

Niin tuota, en löydä tuon etelänaapurin lakeja äkkiseltään, kun siellä olisi niin saan kai vanteita pestä lakalla ? Kaipa tuo firma toimittaa hotelliin (tai johonkin, vinkkejä ?). :unamused:

[Poistettu salakuljetukseen liittyvä kysymys. -Päihdelinkint oimitus]

Minimissään kuusi (6) euroa. Riippuu tuloista

[Poistettu hankintaneuvojen kyselyksi tulkittava viesti. -Päihdelinkin toimitus]