En löydä mistään tietoa kauanko Gapapentiini/Neurontin näkyy seluassa (Esim: TOF:issa) Eli ihan törkiän laajassa seulassa jossa näkyy kaikenmaailman mömmöt muuntohuumeista LSD:en… Oon korvaushoidossa, noh ja nyt kusessa kaikin puolin! Ehin tuota lääkettä varmaan melkeen vuoden syyä (mielialaan koska täälä lääkäri on sairas paska joka saa tehä IHAN MITÄ LYSTÄÄ jonka edesauttamana muutama asiakaskin on menettänyt henkensä) Itellä on kaksois-diagnoosi jonka vuoksi tuota lääkettä söin… Vain ja ainoastaan tämän takia voin heittää hoidolle hyvästit vaikka vuoden aikana mulla on ollut 4 likaset seulat joista kolme olen tunnustanut ja kuitenkaan ne eivät varmistuksessa näkyneet… Haluan tästä aiheesta etukäteen jo avautua koska tiedän miten tässä kunnassa päihdepotilaista hoidetaan eli ei hoideta vaan henkisesti raiskataan ja fyysisesti kidutetaan… terveisiä Raahesta.
N. 5vrk
No itse syön tuota neuropaattiseen kipuun ja 5 päivää ilman niin komeesti näkyi testissä.
Samaa tietoa oon saanu useammastaki paikasta, max 5pv. Niin kai se on. Nyt käviki niin hyvä mäihä että seulat hylättiin (liian laimea) mikä nyt oli mulle erittäin hyvä uutinen! Hetihän ne uuden otti mutta siitä viis koska viikon jälkeen ei ollu enää mitää hätää… Sen tiesin itsekki
No mutta… Opimpa tästäki. Hyvä lääke olis. Ainaki ittelle. Täälä ei (oli tilanne mikä tahansa) määrätä potilaille ikinä lyricaa tai gapapenttiiniä. Se tuli ihan kohon alussa selväksi. Uskomantonta kui voi olla tuollainen ihminen meitä “hoitamassa” saatika hoitajasta puhumattakaan… kiitos kuite vastauksista!
Tehdäänkö teillä päin muka säännöllisesti tuollaisia erityisen laajoja testejä?
Täällä normaalisti vaan joku 5 aineen seula + Lyrica erikseen n. kerran kuukaudessa, jos aikaisempi käyttö antaa aihetta siihen. Noin kerran vuodessa vähän laajempi testi, mutta ei siinäkään kyllä mitään kaikkea mahdollista testata.