ganjan polton lopettaminen

Olisiko jotain vinkkejä, miten unohtaisin pilvenpolton? Olen polttanut monta kuukautta päivittäin ja pian on edessä pakollinen lopetus, koska poltto loppuu ja kasvatukset piti laittaa pois, varovaisuus syistä. Olen jo monta päivää ollut “huomennä lopetan, tänään en polta” mut aina tulee poltettua. Saatan nousta aamuyöstä polttamaan, kun en saa unta. Tällä hetkelläkin on kauhea pershikitärinä päällä ja tekis mieli polttaa, helpottais. Ei kai nää tärinät voi hampusta tulla, siitä ei pitäis tulla fyysisiä viekkareita, liekö se sitten sekaan sotkettu tupakki, et olen siihenki nyt koukuttunu, hankala, kun en paljasta tupakkaa saata edes polttaa.

ja tosiaan kun on oma kasvattamaa, niin ei siinä mitään ylimäärästäkään oo seassa…

ai hammpu ei aiheuta fyysisiä vieroitus oireita… mulla ainakin alkaa käset tärisee hiki virtaa aika reilusti…
sit noi psyykkiset ahistus vitutus pieni masennus jopa melkeen täysi unettomuus. mut vinkkinä lopettamiseen urheile käy lenkillä punttisalilla… ilalla pitkäkestoinen saunominen…
mut se on vaan ainakun polttaminen on ollut pitempään jokapäivästä aamusta iltaan hiisailua niin thc tahtoo pysyä elimistössä sen kuukauden… onko tarkoituksesi siis lopettaa vai vähentää? omasta mielestä kukasta menee aika nopeasti maku ja mielen kiinto kun sitä polttaa päivittäin lisäksi elämästä katoaa kaikki pieni ilo kun on vaan hiteissä eikä saa oikeen mitään aikaiseksi… kukka on hyvä ja monipuolinen yrtti oikeen käytettynä…
unen saaminen tulee olemaan melko vaikeaa, kun on tottunut hyvän yön paukut polttamaan ennen nukkumaan menoa… mut mut aina kannattaa yrittää ainakin vähentämistä. esim et polttais vaik pelkästään viikonloppuna…
kerrasta kokonaan pois ei ole kovin helppo suoritus… sit ku retkahtaa niin se vaan vituttaa… melkeen parempi et suo itselle sen vähäisen määrän, jos sitä vaan mitenkään saa pidettyä siinä.

Kyllähän pitkällisen hiisaamisen jälkeen saattaa olla hyvinkin ikävä olo fyysisesti ja psyykkisesti, täysin yksilöllistä.
Mielestäni rasittavinta kuitenkin on se, että sitä cannaa ajattelee 2-3kk:tta lopettamisen jälkeen aika pakonomaisesti, kunnes sitten huomaakin että on menny viikko eikä sitä ole ajatellut lainkaan.
-Unettomuus, hikoilu ja ärtyneisyys (+tietynlainen masennus joka siihen taipuvaisilla ihmisillä saattaa johtaa hyvinkin syviin vesiin) taitavat olla ne yleisimmät oireet. Kuitenkin erittäin inhimillistä settiä jos vertaa oikeesti koukuttaviin aineisiin.

Apukeinoina sitten juurikin liikunta, saunominen ja runsas veden juonti.

Perhana, että pittää olla niin addikti. Mun piti alkaa lopettaa jo 2 viikkoa sitte, helpompim, kun vapaalla. Koulu alkaa viikon päästä, siellä paineissa ja en oo tottunu oleen niin monta tuntia polttamatta. No tänään on vasta neljäs mieto spliffi ja heräsin jotai viideltä aamulla… Ei mee yli kymmenen.Jotain “virallista” tietoa kun lukee niin väittävät ettei tule fyysisiä oireita, mut voihan hiki tosiaan virrata ja tärisyttää psyykkisistäki syistä. voisinhan ehkä viikonloppusin, ei mulla mikään semmonen ehottomuus, mut tosiaan siel koulussa pyrkiä olemaan selvänä ja vähentää reilusti…

En kiellä, etteikö kannabis voisi, ainakin joillekin ihmisille, jotka pitkään ja paljon ovat polttaneet, aiheuttaa fyysisiäkin vieroitusoireita, vaikkeivat ne toki niin pahoja olekaan, kuin benzojen, alkoholin tai oppareiden vieroitusoireet. Silti tuo hikoilu, tärinä ja sydämen hakkaaminen voi olla puhtaasti psyykkistäkin. Kyllähän kunnon paniikkikohtauksessakin tuntee ihan fyysisiä oireita siitä, kuinka ei saa henkeä, sydänkohtaus tulee aivan juuri ja mitä kaikkea muuta, vaikka se puhtaasti psyykkistä onkin.

Benzoilla voisit yrittää ajaa pahimpia oloja alas, mutta älä helvetissä koukuta itseäsi niihin, ellet ole sitä jo tehnyt, koska siitä vasta vieroitusoireet tulevatkin. Jotain neuroleptiä voi myös kokeilla äärimmäisessä hädässä, jos tuntuu, että pää flippaa totaalisesti, eikä unta saa millään, mutta leptien kanssa on syytä ainakin kokemattoman olla varovainen ja aloittaa ihan pienillä annoksilla, koska ne pistävät jumiin sitten ihan kunnolla, varsinkin joku ketiapiinia vahvempi tavara. Leptit eivät myöskään ole todellakaan vaarattomia ja niistäkin tulee vähänkin pidemmällä käytöllä vieroitusoireita(ainakin mulle on tullut), vaikka lääkärit väittäisivät mitä.

Juu, itte meinasin ehdotella kans, että hommaa pari levyä pameja ja ottaa joka päivä kaks niitä.
Aamulla ja sit joskus seiskan aikaan.

Mutta ei sitten kannata syödä niitä enempää ku sen pari levyä.

Tuosta saa kuitenkin hyviä mietintöjä siitä, minkälaiset on kitkut vaikka kymmenen vuoden morkkuputken jälkeen. Eli pidä tauko nyt, reilu tauko, pari kk. Sitten voi kokeilla vaikkapa sitä, että polttaa vaikkapa viikonloppuna vain. Ja pitää sen sit siinä.

juu, vähän pihahommia ni unhottuu kummasti, sitte lenkille. Ehkä se on toisaalta vaan sitä jotain perusahdistusta, joka sitte projisoituu tälläkertaa ajatukseen “Ei saa polttaa”

Juu, jos jotain värkkäämistä on, niin kannattaa ehdottomasti hyödyntää juttu.
Semmonen pikkunen “työ” toimii vähän niin ku terapiana, ainakin mulla on aina toiminu.
Ja yks on sit liikunta, siinäpä ehkä paras lääke ahinoihin.

Jos ruoka maistuu ja pystyy jollakin tavalla nukkumaan, niin voi sanoa, ettei viekkareita ole. AInakaan kovin paljon. Aluksi tietystikään ei ruoka maistu eikä paljon nukuta.

[size=85]En kyllä tiedä, sillä mulla ei oo ikinä ganjasta tullu refloja, eli en oo polttanu yhtämittaisesti niin pitkään, taitaa olla parin kk:den putki pisin, silloin ku itte kasvatin. Sittemmin oon käyttäny vain “buustina”, jossain bileissä tai sitte kotona unilääkkeeksi.[/size]