Silleen ihan ‘miellyttävä’ kokemus, jos tykkää sellasseesta sekavuus tilasta.
Ite kokeilin yhden kesän ajan ja se riitti. En tykkää vaan olla sekasin. Alan voimaan pahoin henkisesti ja fyysisesti. Ja sekasin ollessani olen vitun tyhmä.
[poistettu haitallisemman aineen suosittelua - Päihdelinkin toimitus]
En tykkää. Mikäli on yhtää alkoa alla ni tasapaino menee samantien, heti ku aine alkaa laskemaan ni laatta lentää ellei nukahda tarpeeks nopeest ja muutenkin tulee ihan idiottimainen olo. En oo vuosiin ottanu, pahaakin on kaiken lisäks… Tietty halpaa sinänsä jos tahtoo alkoa buustata mut mun mielest pöytien päälle kaatuamisessa ei oo mitää kivaa…
Joo, ei kyllä oo gamma munkaan juttu… En vaan diggaa vaikutuksista… hatsin kaa pieni annos on kyl iha jees,
mut muuten kauheeta paskaa Hauska kattoo porukkaa lakkaövereissä… tyylii suorilta jaloilta pää edellä kenttään ja maassa möyryämistä… ei tosiaan mun juttu :mrgreen: Oli kyllä varmaan elämäni hirvein trippi ku erehdyin dmt:tä ottamaa
VITUN huonossa seurassa… Muut kisko tota paskaa, bentsoja ja muutama subua ja lyricaa kaikkee sekasi… ja kai sitä bisseekii niillä oli muutama kori ei helvetti, kelatkaa ny. Muut tulee siinä tilassa “örveltää” sun pään sisälle,
kun samalla luulet olevas jonku toisen idiootin nupissa kattelemassa pätkiä jstn eri ihmisten elämänvaiheista…
oli siinä munki psyykkeelle kestämistä… loppuillan tapahtumista en ees halua puhua, luojan kiitos pysyin sisällä kämpässä
Oletteko ihan idiootteja? Gammaa/lakkaa ei nimenomaan saa ottaa bentsojen, alkoholin tai opiaattien kanssa. Ellei yritä tappaa itteään. Ei ihme, että olette saaneet huonoja kokemuksia, jos näin olette käyttäneet.
Itse pidän gammasta hyvin paljon. Tulen siitä sosiaaliseksi ja pirteäksi. Olen tarpeeksi sekaisin, mutta säilytän kuitenkin kontrollin enkä käyttäydy mitenkään apinamaisesti. En ole koskaan örveltänyt gammoissa enkä vetänyt övereitä. Kun käytän gammaa, en sotke sitä mihinkään muuhun aineeseen.
Lakkaa olen kokeillut vain kerran, mutta se ei toiminut enkä toista kertaa halua sitä ottaa (paitsi itsemurha-aikeissa) sillä liuotinhan se loppupelissä on…
Lakkaa olen muutaman kerran ottanut ja tykkään kovasti. Ei vaan tule kovin usein käytettyä, kun en voi (uskalla) ottaa sitä kotiin, koska tulee useinkin käytettyä rankasti alkoholia ja jos siihen päälle erehtyisi lakkaa ottamaan niin kuolema korjaisi.
Sosiaalisen päihteenä en lakasta tykkää vaan juurikin siitä makoilusta omissa maailmoissa tipahtamisen rajoilla vähän samalla tavalla kuin opiaateissa.
Kukakohan tässä on idiootti? En mä lakkaa/gammaa minkään kanssa kombota, ku en nykyää ota pelkiltäänkää vaikka
joku tarjois. Noi tuntemani ihmiset ovat kyllä idiootteja tietyl tapaa… Ja oon kyllä nähny niitä övereitä ihan ilman kombotustaki Minä kyllä tiedän mitä otan ja miten…