Galenika Ksalol 1mg

Olisi yksi levy näitä päiväyksellä 05/26. Mitä teidän seuloissa on näkynyt ksalolien syömisen jälkeen? Mietin että mitäköhän ainetta sisältää?

Tabletissa voi olla mitä vain. Sekä monet on kertonut, että pitoisuudet vaihtelee todella paljon. Toiset vetää 2mg ja on päissään ja toiset joutuu syömään levyllisen päihtyäkseen. Heitä pois!

Alptrazolaania ihan, mutta feikeissä joissa ei ole jakouria pitosuus heittelee laimeampaan… just Nyt löydetty Bromatsalonia tai jäämiä. Ei silti ole Serbiassa nuo kriteerit ihan Suomen tasoa.

Niin lisäystä että en 20 vuoteen ole bentsoista ns päihtynyt, vaan pakko ottaa, koska näin pystyn toimimaan normaalisti. Ilman lääkitystä tajuttomuutta ja kouristelua. Noh viimxi ihan psykoosi & muistin menetys ensiavussa. Sielä taisi sanoa että olen heille eka 20v Xanoria 6mg päivässä syönyt… 2019 olin terve 182cm 122kg ja ihan pystyin välillä mm Crossilla ajaa. Nykyään tuuli vie. :sleepy:

“Niissä voi olla mitä vain”, sanotaan - ja niinhän niissä voikin, ties mistä hämärätehtailta kun tulevat - mutta ainakaan oma kokemus ei hirveästi noita kauhuväitteitä fentanyyleistä ja rotanmyrkyistä tue. Omalla kokemuksella tarkoitan siis paitsi itseäni myös kaikkia joiden oon nähnyt kyseisiä pillereitä käyttävän.

Ja joo, jostain kumman syystä oon huomannut että monet menevät noista aika ulalle. Mikä hämmentävintä niin kyseessä vieläpä ns. kokeneet käyttäjät jotka ovat vetäneet IV:nä kaikkea mahdollista päälle 10v.

Itse oon noihin verrattuna tyyliin absolutisti, mutta silti mulla nuo lolit eivät ikinä ole sanoneet oikein mitään. Ovat sellainen tuote jota ostan vain jos mitään muita bentsoja ei kertakaikkiaan ole saatavilla missään eikä mistään hinnasta.

Kyllä nuo 8/10 kerrasta ovat ajaneet asiansa eli pitäneet ahdistuksen loitolla. Otan yleensä kaks kerralla, eikä mitään noista kyllä yleensä saa, ei edes sitä normaalia bentsojen tuomaa semmosta kevyempää fiilistä. Mutta kuten sanoin niin pahimman ahdistuksen poistavat ja se nyt on pääasia, en mä bentsoista mitään oloja yleensä hae, mutta toki se on aina plussaa kaikessa jos jotenki hyvä fiilis tulee. :smiley:

Satunnaisesti on noita tosiaan tullut osteltua muiden benejen puutteessa joku 3 vuoden ajan eli kokemusta useasta erästä ja se täytyy myöntää että on niissä erissä jonkin verran eroa.

Paskmmat kokemukset ollut sitä että parin pillerin jälkeen on iskenyt sellanen raskas veemäinen väsymys ja on ollu pakko käydä vaa makuulle. Jossain vaiheessa sitten nukahtanut mutta uni ollut hyvin ikävän laatuista; painajaisia, pyörimistä puoli hereillä ja unihalvauksia. On vtuttanut herätessä sen verran että oon antanut loput lätkät kavereille jotka jotain ilojakin niistä saa.

Ainii lisään vielä että lolien hurja maine voi johtua osaksi siitäkin että porukalla on jostain syystä tapana vetää niitä kirjaimellisesti levyllinen naamariin (tai jopa IV:nä). Ja päälle moni nauttii vielä alkoholia ja muita päihdyttäviä aineita.

Ja joo siis kyllähän jotkut vetävät tyyliin kaiken mitä saavat levy eikä pilleri kerrallaan, mutta oon huomannut että jostain syystä juuri näitä loleja käytetään tuolla tavalla runsaammalla kädellä. Vissiin sen takia kun niillä on joku maine “hyvänä” kuosidouppina. Ja sitä se aivan varmasti on jos kiskaisee levyn kerralla ja muita nautintoaineita päälle. En epäile enkä ihmettele yhtään jos sen jälkeen sitten herätään alasti putkasta tms. sekoiluja mitä kukakin kertonut.

Mä oon tasan kerran ottanut nuita Ksaloleja tyyliin 3kpl ja päälle join muutaman lasin viiniä. Tarkoitus ei ollut sillonkaa saada mitää kuoseja aikaiseksi, vaan pahin ahdistus ja paniikki pois. Olin vieraassa kaupungissa ja vtun paha olo, “frendit” tehnyt oharit ja jouduin ottamaan huomeen Omenahotellista ettei joudu yöllä pakkasella ulkona pyörimään. Ahdisti ihan saaanasti muutenkin moni asia ja kun ne 3 lolia ei mitään eka tehnyt niin siksi hörppäsin viiniä päälle. Tarkoitus oli levätä ja rauhoittua ja sitten pohtia jatkosuunnitelmia että miten pääsen koko paikkakunnalta pois rahattomana kun “kaverit” oli tosiaan luvanneet majoitusta ja maksaa velkansa mutta kummasti sitten ei kuulunutkaan mitään.

No ei siinä, kyllähän mä sitten “rauhoituin” siitä 3 lolia ÷ pari lasia vinkkua -yhdistelmästä niin että sammuin siihe hotellihuoneen sängylle vaatteet päällä ja nukuin niin sikeästi että joku hel*etin vihainen siivooja tuli heittämään pihalle pakkaseen. Nukuin siis varmaan joku 16h putkeen enkä herännyt herätyskelloihin enkä mihinkään.

Ja meni muuten koko loppupäiväkin vielä semmosessa tokkurassa että ois voinu luulla että olisin vetänyt tyyliin 2 lasin sijaan kaksi pulloa sitä viiniä. Että joo sellane kokemus, ei kyllä ainakaa omasta mielestä ollu sitä parasta kuosittamista mitä moni hehkuttaa. Mutta kukin tavallaan😅