Mä en oo ollu täällä seuraamassa Fernetin ja joidenki muiden riitoja, tai siis muutenkaan ollu täällä vähentäjissä viel montaa kertaa. Mut muista fernetin saunasta. Ja sä oot jääny mulle tosi voimakkaasti mieleen. Muistan, et sun jutut joskus… noh, aika useinkin oli jotenki provosoivia ja otti päähän. Mut kokonaisuutena sä oot musta hauska tyyppi, jolla on kiinnostavia postauksia. Ja sä oot hei ainoo, joka edes toivotti mut tervetulleeksi tänne vähentäjiin! Sun ansiosta mun olis paljon helpompi kotiutua tänne. Ni pliis, [size=150]älä mee[/size]!
“Herättely”, “ravistelu”. Ei jumalauta… Tollasessa “hyväntekemisessä” on kyllä sadistinen sävy. Silkkaa pahuutta ja vittuilua.
Ei kai tässä viitsi ruveta filosofoimaan: Kyllähän kaikki fiksut ihmiset haluavat paeta todellisuutta huomattuaan sen ja siinä olevien ihmisten todellisen luonteen. Päihteitä en tosiaan käytä siksi, että ne ovat vaarallisia ennen kaikkea minun psyykeelle. Jatkuva juominen on toki haitallista myös fyysisesti. Olen ollut päihteistä riippuvainen, mutta en ole enää.
En tiedä pakosuunnitelmaa. Olen ryhtynyt osakesäästäjäksi. Ehkä kymmenen vuoden päästä on taloudellisesti mahdollista tehdä jotain. Nyt olen käynyt vain lähes päivittäin kuntosalilla ja pelannut uudella tietokoneella tietokonepelejä. Työnteko tuo vaihtelua arkeen.
Autuaita ovat tietämättömät, koomikko Chris Rock totesi.Koomikko huomaa maailmasta pienimmätkin epäkohdat. Kirjailijat myös.Voisitko ruveta koomikoksi? Tai kirjailijaksi? Onko lahjoja? Terveellisempää.
Jep jep, komppaillaan siis vaan alkkista ja kuunnellaan sen ihquja juttuja. Ja kaikilla on niin ihquu ja kivaa. Ei mielestäni ole tämän palstan tarkoitus