Ettätämmöstä

Hei vain kaikki vilpolaiset.

Olen tänne kirjoitellut ennenkin, kun tuntui että asiat on niin huonosti kuin asiat vain voi olla mutta hei silloinkin olin väärässä :slight_smile: enkä sano että nyt ne ovat sitten niin huonosti vaan uskon että huonommaksi vielä menee :smiley: Hieman valaistusta tilanteeseen: Olen narkkarin entinen ja meillä on yhteinen lapsi, yhdessä ei olla oltu ainakaan ehkä pariin vuoteen, en muista. Mutta isän narkkaaminen vaikuttaa meidän elämään päivittäin, vieläkin… On ollut kahteen otteeseen korvaushoidossa, vaan uloshan ne on sen sieltä heittänyt. Tässä kuussa vihdoin ja viimein sain soskusta päätöksen valvottuihin tapaamisiin mikäli isä ottaa yhteyttä soskuun ja laittaa asian vireille… Meillä oli yhteinen aika soskuun mutta isä päässyt paikalle kun oli lähellä päästä kuulemma hengestään. Tästä tapauksesta muutama päivä eteenpäin meinasi päästä uudelleen hengestään. Eilen sitten tuli viestiä että homma on riistäynyt aikalailla käsistä et ainoat vaihtoehdot ovat että joko hän tappaa tai hänet tapetaan tai lähtee karkuun jonnekkin vinkuintiaan… Tästä viestistä sitten syntyi hetkellinen paniikki, mitä jos velkojat tulevat perimään velkoja meiltä tai isänäidiltä! Mutta pelko ja paniikki oli vain hetkellistä, koska katselen maailmaa edelleen osittain vaaleanpunaisten lasien läpi. Omaan erittäin hyvän huumorintajun ja luulen että juuri sen takia olen vielä toimiva ja kykenevä ihminen töihin yms. sekoamatta tähän vuosikausien helvettiin :smiley:

Mutta siis onko teillä kenelläkään kokemuksia näistä velkojista? Itsestä jotenki tuntuu että isä liioittelee asiaa minulle, eihän kukaan voi olla niin pössi että tappaa velkojen takia? Silloin ei ainakaan saa rahojaan…