Esso masis?

Hei vaaan hei. Tulin kyselee teiän mielipidettä, voiko ihan muutama esso pistää mielen paskaksi? Kolmen viikon sisään tullu otettuu 3 vai 4kpl (aina tosi tukevassa humalassa) ja koskaan ollu nii paskaa oloa ku nyt… Ennen noita pariin vuoteen en ollu koskenu. Jotenki tuntuu et sisäl samaa aikaa tosi tyhjä olo mut sit kans todella paska… Itkettää mut ei itku tuu… Tää on iha todella tuskasta! :neutral_face: nyt viikonloppun ois yhet bileet mihi oon varannu muutaman karun, tiiän et ei kannattais näis oloissa mut tuntuu siltä et haluis ees hetkeks pois tästä synkkyydestä…

^ Mulla essottelu teki aina sen, että päädyin lopulta pöpilään, kun olin niin järkyttävissä itsemurhaoloissa :frowning: :cry: :open_mouth: . Pienet pirilaskuitkut ovat ihan lastenleikkiä mun essomasiksiini verrattuina, mutta mä taidan olla jokseenkin yliherkkä ko. substanssille. Sun tilanteessasi en sinänsä lainkaan ihmettele paskaa oloa, koska olet ottanut tuota noin useasti lyhyen ajan sisään. MDMA(Jos tuo nauttimasi roipe sitä ylipäätään oli, eihän näistä nykyään tiedä) kun voi vaatia pitkiäkin taukoja ottokertojen välille toimiakseen kunnolla ja niin, ettei aiheuta paskoja jälkioloja, kun serotoniinivarastojen luontainen täyttyminen ottaa oman aikansa, toisilla pidemmän, toisilla lyhyemmän.

Sitten vielä tuo alkoholin kanssa kombottelu/ylipäätään ryyppääminen tekee taatusti osansa. Jälkiolot alkoholista kun pistävät monesti masentamaan, jos on vähänkin siihen taipumusta. Tietenkin suosittelisin pitämään pidempää taukoa, niin essoista, kuin alkostakin, koska eipä tuo olo muuten koskaan korjaannu, pahenee vain, eli mitään poppaskonstia masennuksen selättämiseen ei ole, vaikka ymmärrän toki, että eipä sitä välttämättä vain jaksa odotella, koska se paha olo menee ohitse. Jos et mitenkään kestä selvinpäin, niin jokin muu substanssi olisi ehkä parempi korvike, eikä rääkkäisi niitä typötyhjiä serotoniinivarastojasi liikaa. Ensimmäisenä tulee toki mieleen kannabis, mutta sitäkään en voi suositella suoraan, kun en yhtään sua tunne, enkä tarkemmin tiedä, miten se sulle sopii vai sopiiko lainkaan. Itsellenihän se(kään) ei sovi yhtään, sotkee pään vain kahta kauheammin, enkä sitä suinkaan minään harmittomana terveysyrttinä pidä, mutta äkkiseltään se tuli mieleeni, jos jotakuinkin vähähaittaisinta päihdykettä mietitään :confused: .

Joo joillekkin ihmisille tulee se masis olo tila MDMA:n ottamamisen jälkeen ja joillekkin ei. Itse kuulun siihen, että ei oo koskaan tullu masis tilaa MDMA:n jälkeen, vaan sellanen “pääjäässä” fiilis pariks päivää eli tyhmä olo, ettei oikein mahda tajuta asioista yhtikäs mitään. Mutta niinkuin winston tuossa mainitsi alkoholin ottaminen MDMA:n kannattaa välttää, koska se pahentaa sitä masis tilaa, mulla on tullu vaikken esso masiksest oo kärsinytkään, niin ns.laskut seuraavana päivänä essoilusta/mämmeilystä, jos on ryypännyt samaan aikaan runsaammin eli paska olo fyysisesti paska olo ja ahdistunu olo, mut se on korjaantunu juomalla mehua, syömällä ja muutamalla bentsolla ja levolla.

Hui winston en oo tainnu ainakaan muistaakseni kuullu tai ainakaan tuntenu tapausta, joka olis pöpilään MDMA:sta päätynyt :astonished: edit: nyt pirisäädöis kun oon niin luin uudestaan, että pahan masennus kohtauksen eli tapauksessasi itsemurhaikeet sut pöpilään vei. Luulin, että oot pimahtanut jotenkin erittäin pahasti tai jotain… ääh kai se sama asia sit on mitä luulin, sori sekava postaus, kun pörisee nopsa vähän liikaakin.

^ Joo, en mä siis MDMA:sta seonnut sillä tavoin, että otin sitä ja kilahdin ihan täysin. Varsinainen vaikutus oli ihan muikea, enkä suinkaan alkanut sekoilla siitä mitään, ellen sitten ollut sekakäyttänyt lisäksi kaikkea mahdollista, kuten esim. sitä viinaa :unamused: . Ne jälkiolot vetivät mut niin masentuneeksi, että tosiaan joko yrittelin itsemurhaa tai sitten oli täysin kyvytön edes nousemaan omin avuin sängystä :frowning: . Toki mä joskus taisin hieman liian innokkaasti mämmäröidä aiempien mämmäröintieni päälle :unamused: , mutta kyllä tuo mulle jälkimasennuksen aiheuttaisi vähäisemmälläkin käytöllä. Kun ei sovi, niin ei sovi. Eipä ole ollut enää vuosiin pienintäkään halua koskea kyseiseen paskaan. Jossakin vaiheessa kuvittelin, että MDMA olisi aiheuttanut mulle ihan pysyvänkin häikän päähän, eli sellaista sille tyypillistä masennusta oli mulla pitkään, vaikken ollut sitä vetänytkään, mutta sekin meni ajastaan ohitse ja nykyään olen suorastaan elämäni kunnossa, mitä masisteluihin tulee :smiley: . Saattoi se pidempään jatkunut masennus toki olla ihan sitä mun normaaliakin masennustani, joka on helpottanut vanhemmiten luonnostaan ja erinäisten asioiden parannuttua, eikä oikeasti liittynyt pidemmän päälle mämmin kiskomiseen mitenkään. Mene ja tiedä. Ajattelin jatkaa elämääni ilman essottelua, kun muutakin päähän pärähtävää roinaa kyllä maailmasta löytyy vähemmillä haittavaikutuksilla :smiley: .

Itselläni MDMA:sta ei oo kertaakaan tullut oikeastaan mitään masisoloja ei heti “laskujen” alettua, lainausmerkeissä koska laskujakaan ei oikein tule, usein on alkoholi ja kannabis ollut mukana kyllä laskuaikoihin ja oon nukkunut ainakin kohtuullisesti mämmeilyn jälkeen.

Viime vuonna meni vähän turhan tiuhaan tahtiin MDMA:ta, olisiko ollut 10x joista hölmöin oli viime joulukuun 3 kertaa. Ainoastaan viimeisellä kerralla huomasin et nyt on pidemmän tauon paikka, kun vaikutuksen kesto oli enään puolet normaalista ja kun laskusuuntaan lähti niin aika raskas olo, mutta ei mitään ahdistavaa tms. Seuraava päivä oli aika normaali, ei ollut ehkä semmosta positiivista afterglowta niinkun yleensä MDMA jälkeisenä päivänä, muttei myöskään mitään ahdistusta/masennusta.

Nyt on huomenna 6 viikkoa täynnä taukoo ja saakoon jatkua, muutaman kerran tässä kuussa jo tullut hetkeks mieleen et ois mukava ottaa joku viikonloppu, mutta antaa tauon ja pään toipua tuosta aineesta vielä toistaiseksi.

Ite vetäny naksuja silleen pari vuotta nyt viikottain 3-6 annosta viikonlopussa ja toki sitten alkoholia ja vauhtia siihen kylkeen. Ehkä joskus sieniä tai ketamiinia tai jotain muuta substanssia. Yleensä naksulaskut kestää tyyliin 2-3 päivää ja sitten ehkä helpottaa. Ne laskut vaan on semmosia että vihaan itseäni ja kaikkia ja koko maailmaa ja on erittäin antisosiaalinen olo. Nyt ollut kai 5 tai 6 viikonloppua ilman naksuilua ja vetänyt adaptgeenejä ja 5-htp:tä niin ei ole enää niin masentunut ja itsetuhoinen olo. Viime viikonloppuna tuli vaan tupruteltua pilveä ja YHDEN kaljan join lauantaina. En muista milloin viimeksi olisin ollut niin selvinpäin. Tosin en muista milloin viimeksi oon ollut niin pilvessä… Sekin pitäis lopettaa vähäks aikaa.
Hyi vittu jotain mämmiä. Mulle tulee nykyään melkein heti laskut kun otan mämmiä ja ihan kauheen itsekeskeinen ja vittumainen olo. Ehkä siellä jossain on se hyvä olo jos vähän polttaa pilveä päälle ja tietysti hirveet kännit ja pirit.

EDIT: Tosin tunnen yhden ihmisen joka on vetänyt vuosia mämmiä ja kuulema hän pystyy käsittelemään laskut nukkuessa.

Itselleni ei ainakaan pelkästä mämmistä tule oikeastaan mitään oloja, pientä väsymystä ja saamattomuutta seuraavaksi päiväksi korkeintaan. Siksi mämmi+savu on hyödyt/haitat-suhteeltaan varsin varteenotettava ja euforinen kombo. Sitten jos tuohon soppaan sotkee piriä, kolaa tai psykedeelejä, kuten itsellä usein on tapana, saattavat jälkimainingit olla hyvinkin ikävät ja kestää useamman päivän.

Silloin ku minä extaaseja söin, tuli niistä “afterglow”, ei masis.
Vaikka kyllähän ne serotoniinivarastot tyhjentää.

Näissä taitaa käydä jokasella samanlainen honeymoon.