Moro!
Olen 32- vuotias mies ja ollut jo vuosia koukussa nettikasinoihin. Olen pelannut lähinnä slotteja. Pelaan yleensä muutaman satasen kerralla ja muutaman kerran kuukaudessa.
Viime yönä oli taas sellainen hetki, että nyt riittää. Pistin koneen kiinni ja menin nukkumaan. Tänään kuitenkin aamulla löysin itseni taas tallettamassa rahaa ja ajatuksena oli se vanha tuttu: “vielä viimeisen kerran”. Tämä on ikävä kyllä vain ollut mottona jo vuosia.
Olen sulkenut pysyvästi kaikki kasinot missä olen pelannut, mutta kuten kaikki tietää niin uusia kasinoita tulee viikoittain. Olen asentanut koneelleni myös ohjelman nimeltä K9 Web protection ( http://www1.k9webprotection.com/ ) minkä avulla saan estettyä pääsyn kaikille uhkapelisivustoille. Salasanan olen muuttanut sellaiseksi, etten sitä itse muista. Tämänkin pääsen kuitenkin ohittamaan, yksinkertaisesti poistamalla ohjelman koneeltani.
Mitä nyt? En haluaisi enää pelata. En koskaan enää!!! Mutta jotenkin on sellainen kutina, että joku yö taas löydän itseni hakemasta sitä “muutamaa tonnia”.