Kiitos vinkistä. Pidän sen mielessä. Olen todentotta miettinyt erilaisia vaihtoehtoja, mutta en jaksaisi alkaa tätä kaikkea vieraalle selittämään… Voi hyvinkin olla, että se osittain johtuu omasta uupumisesta tähän koko tilanteeseen. Olen käynyt Al-Anon-ryhmissä ja koen sieltä saaneeni todella hyvää vertaistukea. Vain sellainen ihminen voi tietää mistä tässä kaikessa on kysymys, joka on elänyt tätä elämää.
3 tykkäystä