Equasym Retard

Uusi täällä :slight_smile:

Aattelin tehä tästä topicin.kun en ole vielä löytänyt tästä lääkkeestä juttua täällä

Mulle sopivin ja toimivin adhd lääke mikä on määrätty tähän asti .Tota ennen syöny
Ritalinia,stratteraa ja concerttaa…

Onko muilla kokemuksia tästä lääkkeestä…?

hätäsesti kirjotin ton mut kai siitä jotain selkoa saa… : :confused:

Ei oo tullut koskaan vastaan. Hätäisesti luin “Easycum retard” ja tuli hieman erilaiset valmisteet mieleen nimestä :mrgreen:

No eiks se aika sama oo ku concerta mut vaikuttaa nopeemmin, kuitenkin molemmat metyylifenidaattia.

mä oon kävelevä apteekki oikeesti :wink:

samaa tavaraa kun muutkin mf sisältävät lääkkeet mut eri muodossa mut itelle sopivin vaikutukseltaan kun noi muut metyylifenidaattia vaikuttavat lääkkeet :slight_smile:

Muihin metyylifenidaatti valmisteisiin verrattuna Equasym retard 30mg on paras viihdekäyttöön. Jos pitäisi tämän ja concertan väliltä valita niin conut lentäisi roskiin alta aikayksikön. En tiedä johtuuko se vaan minusta mutta kun concerta aiheuttaa aina helvetin huonon olon jossain vaiheessa. :unamused:

osaako joku kertoa paljon katukaupassa maksaa equasym 20mg

Tervetuloa!

Metyylifenidaatti valmisteista mielestäni toimivin on Medikinet CR, joka pelkästään aamulla otettuna tai lisäksi pienempi annos lounaalla tarvittaessa. Psykiatrini ei määrää kenellekkään edes Concerttaa tai Stratteraa, käyttämästäsi lääkkeestä en tiedä. Medikinettiä saa myös nopeevaikutteisina jotka voi yhdistää depotteihin.

Netin syövereistä löytää eri Metyylifenidaattivalmisteiden vaikutusajat ja mikä idea niiden toimivuudessa on.

Myös Elvanse, Attentin ja Modiodal voi olla harkinnan arvoisia mutta en lähde todellakaan psykiatriasi ohjeistaan :smiley:

Hän kun sattui aikanaan olemaan ensimmäisten joukossa joka stimuja alkoi ylipäätään Suomessa määrään.

[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]