Epäilen nettideittien olevan täynnä alkoholisteja

Tai ainakin alkoholistisia persoonallisuuksia. Sillä siellä ihmiset luovat itsestään “minän” joka on muuta kuin mitä se oikeasti on! Ei voi olla noin paljoa menestyviä,huipputrendikkäitä sinkkuja…Jotka ovat matkustelleet kymmenissä maissa, purjehtineet,lentäneet,sukeltaneet,hypäneet benji ja basehyppyjä,kiivenneet vuorien huipuille, ja juosseet marallisia ja marattomia… ja nämä kaikki vielä yhdessä ja erikseen monessa sinkussa!!! :open_mouth: :open_mouth: Alkoholisti luo itsestään vale-persoonallisuuden…johon lopulta hän alkaa uskoa itsekin. Todellinen syy nettideittiin tuloon on aina EPÄTOIVO! ei ole oikeasti, Aikuisten Oikeasti elämää muuta kuin siellä alkoholistisen pään kuvitelmissaan. Ollaan deitissä sitä mitä vain toivoisi olevansa… alkoholisti on juomisaikanaan juuri tätä, kuvitelmissaan ja oman pään harhoissaan sitä mitä haluaa olla ja uskottelee sen itselleen…
Loppupäätelmä on siis…Deitti on alkoholisteja täynnä!

^ Tuossa voi olla kyllä hyvinkin perää.

Muutama kaverini tosin harrastaa deitti-ilmoittelua ihan oikeesti, ja käsittääkseni myös tapailevat sitten niitä haaviin uineita heppuja.
Ja nämä kaverini eivät suinkaan ole alkoholisteja eivätkä myöskään riihipirun oloisia vanhoja piikoja, vaan ihan hotteja nuorehkoja menomimmejä, joissa ei ole mitään pelottavaa ellei joku nyt pelkää hieman tatskattuja naisia. :laughing:

Mutta joo siiis: kyllä varmasti on kuvailemasi kaltaisia ihmisiä nettideiteillä paljon. Alkoholistejakin, sekä juovia että kuivilla.

Itsehän hengasin joskus 2000 -luvun alkuvuosina paljon City.fi:ssä; en deittipalstalla vaan chateissa! Oli live-miittejäkin aika paljon; tietysti kapakoissa, mm. kamalassa LaTourissa eli Laturissa, jonka paikalla on nykysin Virgin Oil.

Yllättävintä oli huomata, että monet Sexi- ja kinky chattien hörhöt olivat livenä täsmälleen sellaisia kuin netissäkin alkoivat ymmärtää. :open_mouth:

Mutta onkos heillä oikeasti tutkintoja kuin Taavi-Ankalla, yhtä paljon harrastuksia kuin sanovat olevan. ovatko hypänneet benji ja basehyppyjä ja matkustelleet kolomasti pallon ympäri…?

Toki joillain on. Onhan joukossa esim. paljon akateemisiä nörttejä.

Aika monet on matkustelleet nykyaikana. Mä en vielä sillon City aikoina ollut kauheen palajon. Kävin inter raililla ekan kerran 2002 ja tokan kerran 2003, sitten seuraavana vuonna uskaltauduin jo Euroopan ulkopuolelle.

Ihmiset yleensäkin reissailee nykyaikana aika paljon, ei se oo kovin ihmeellistä. Edes netti-deittailijoille. :smiley:

Nämä Kalsarin moninaiset avaukset ja näkemykset ovat minulle välillä kovin vieraita mutta tästä asiasta minulla on kokemusta ja näkemystä. Erottuani minulla oli ilmoituksia ja sain hyviä vastauksia, ilmoitukseni olivat ihan rehellisiä, koska minulla on ne tutkinnot, olen juossut maratonit, tehnyt maailmanymärimatkan ym. Eihän niistä monikaan pidemmälle johtanut mutta vikaa oli tietysti itsessänikin, koska olin vielä niin rikki ero ym juttujen takia. En törmännyt yhteenkään alkoholistiin ja melkolailla ihmisten kuvaukset vastasivat todellisuutta. Useimmilta sain myös kuvan mikä olikin ihan hyvä juttu.
Kkymmenestä ainakin kaksi oli aina ihan mainoita tyyppejä mutta niinhän se on muussakin elämässä. Tätä kautta sitten tapasinkin ihmisen, joka oli reiluin ja reippain ja rockaavin tyyppi, jonka olen tuntenut mutta sitten syöpä vei hänet.
Aiemmin jo olin auttanut toimittajakaveriani tekemään ilmoituksen ja hän on edelleen onnellisesti naimisissa. <tiedän myös useita muita, jotka ovat seuraa löytäneet.

Minusta sinulla KK on kovasti ennakkoluuloja ja katkeruutta tai sitten en vain ymmärrä huumoriasi.
Ehdotan, että perustat yhden oman ketjun, ettei aina jokaiselle päähän pälkähtävälle ajatukselle tarvitse ketjua avata.