ensimmäinen neljättä

n

mäkin. se oli ihan ‘liekeissä’!

hihiiiiih…

jotain näin minäkin…olisko ollut se sama, en niin ehtinyt tarkemmin katselemaan kun just harjoittelin lentämistä pääsiäisyön reissuja varten.

l

m

Tinyhän se siinä, vanha konna, hauska jälleen kohdata! Näköjään uudistumishalusi on tallellaan, nimeä myöten luot toiverikkaasti nahkasi aina uudestaan.

Mulla yhä sama nimittelyongelma kuin viime syksynä: en tykkää sen enempää ristimänimestäni kuin itse keksimistäni nimimerkeistäkään. Mutta näillä mennään. Jollain tavalla olen alkanut katselemaan itseäni armollisemmin. Ei minusta viisasta tullut, eikä ihan raitistakaan, mutta elo ja olo on parempi kuin vuosi sitten.

n

Onnittelut selvistä päivistä!

Onpa niitä ollut mullakin, vaikka en ole täällä Plinkissä hengannut aikoihin. Loppuvuodesta tuli läträiltyä, varmaan osittain sillä tekosyyllä taas, että kohtahan se alkaa tipaton tammikuu. Ja alkoihan se, ihan iisisti. Sen jälkeen on välillä tullut otettua lientä, mutta ‘liemessä’ en koe enää olevani entiseen tyyliin. Selvänä oleminen ei ole enää iso paha susi, eli en ole ongelmaselvistelijä, enkä elvistelijä. :laughing:

Suunta on yhä hyvä.

k

.