Viime keväänä ostin Lissabonissa gramman kristallia. Ei ollut nettiä lähellä ja “muistelin” että erowid mainitsee suureksi annokseksi 240mg ja murskasin ja snorttasin 250mg. Kesti 2-3 tuntia ennen kuin sain avattua kunnolla suuni. jotain tälläistä mumisin: Huh, tää trippi alkaa laskea. En leijaile enään… Onneksi olin vetänyt hyvän kourallisen bentsoja ennen noita nokkia. Niin ja suureksi annokseksi erowid kertoo 80-120mg eli vedin hyvät överit.
Se oli jotain niin mahtavaa <3 aika nuorena just 16v täyttäneenä tuli se koettua, mutta yhä mieles kui eiline. ![]()
Osaisko kukaan kertoo kannattaaks tänään napsasta pari Chupa Chupsia ku on tullu polteltuu muutama päivä tässä? ![]()
Plääh, mä säästän uv:ks. Ettei lähe homma käsistä, sit on melkein heti katkolle lähtö :mrgreen:
Tossa noi nyt on nenän eessä, enhän mä voi oottaa viikkoa! Jos vähän testaa… ![]()
Ensimmäistä kertaa oikeeta MDMA-kristallia. Voittaa nippelit mennen tullen! Niin tyyntä.
Katsoin pitkästä aikaa ainoan olemassaolevan videon edesmenneestä mummostani, enkä itkenyt, kuten ennen. Sen sijaan naureskelin hänen tyypilliselle huumorilleen ja mieleen tuli vain hyviä ja kauniita muistoja, ei niitä, joissa hän oli jo huonoimmillaan.