Ensimmäinen kerta ekstaasia, milloin uudelleen?

Moi kaikki!

Opiskelen siis Englannisa ja päätin tässä viikonloppuna sitten ottaa ekstaasia (tai no vitustako tiedän onko se puhdasta, luultavasti ei) klubilla. Otin yhteensä noin 6-7 semmosta aika pientä kidettä: imgur.com/RURDpfL

Ensin ei tuntunut 3 kiteen jälkeen noin 50 minuutin päästä vielä missään niin olin sitten taas niin älykäs että vetäsin 3-4 lisää. Siitä ehkä 30 minuuttia niin ne potkas päälle. Ilta oli ylivoimaisesti elämäni paras. Mitään hirveitä masennuksia tms. ei tullut tänään muuta kun että oli vähän yksinäinen olo välillä.

Nyt sitten oli kavereitten kanssa suunnitteilla vetää ens vklp uudelleen, nää tyypit ei siis ottanu tänä viikonloppuna. Nyt sitten huolettaa että mitenkäs tämä palautuminen. Jos oon tämmönen satunnaiskäyttäjä enkä suunnittele käyttäväni ens viikon jälkeen luultavasti suht pitkään aikaan ja otan vitamiineja jne ennen käyttöä niin onko mun turvallist ottaa uudelleen viikon päästä vai pitäiskö suosiolla odottaa vaikka halloweeniin tai joululomaan?

Lääkäri sanoi mulle että on ihan Ok ottaa mdma:ta 100mg 2 kertaa vuodessa :slight_smile:
Mene ja tiedä, kait se on aika paljon henkilökohtaista, kandee tunnustella.

Jos nyt on ihan pakko tuota ottaa, niin sinuna venaisin vähintään pari viikkoa tai kuukauden. Mieluummin vaikka pidempäänkin. Serotoniinivarastot kun tyhjenee niin ne eivät ihan hetkessä täyty, vaikkei nyt masentaisikaan. Voi olla, ettei edes toimi jos ens viikonloppuna otat. Ja sitten vasta voikin olla paskat fiilikset aika pitkään. Plus ei noista ikinä tiedä, kuinka “puhdasta” ovat, vaikka olisi missä muodossa… :unamused:

Ensikertalaisena voit luutavasti ottaa MDMA:ta muutamia kertoja tiheämpäänkin tahtiin, mutta sitten on pidettävä taukoa. On kuitenkin hyvä totuttautua jo alussa siihen, että MDMA:ta ei voi vetää joka viikonloppu, saati peräkkäisinä päivinä. Näin säästyt monilta itsetuhoisissa fiiliksisssä vietetyiltä laskuilta.

Toinen tärkeä asia muistaa on se, ettei “vitamiineilla”, 5-HTP-kapseleilla tai muillakaan vippaskonsteilla voi palauttaa serotoniiniaineenvaihduntaa normaaliksi. Jos niistä onkin jotain apua, se on vähäistä ja selittyy suurelta osin palcebovaikutuksella. Älä siis laske näiden varaan.

Jos MDMA on puhdasta, sitä voi käyttää silloin tällöin turvallisesti. Suosittelen kuitenkin käyttötahdiksi enintään kerran kuukaudessa, silti mieluiten vain muutaman kerran vuodessa.

Älä myöskään ota amfetamiinia MDMA:n kanssa. Se ei paranna MDMA:n toivottuja vaikutuksia, mutta pahentaa laskuja.

Hyviä pointteja Grip & muut toivat esiin -serotoniini tasoista ym.

Pidä hauskaa ja muista ,että kiteet on saatettu tehdä missä tahansa viemärissä lojuneissa astioissa ,sekä niihin on hyvin usein laitettu paljon kaikkea ,jopa vaarallisia/myrkyllisiä jauheita sidosaineiksi.

Muista juoda vettä paljon ,kun olet kyseisen aineen kanssa tekemisissä. Aivojen/kehon ylikuumentumista välttääksesi ,sekä nestehukan jne.

2-3krt vuodessa on suht "turvallinen " ja muista että viihdekäytön ja ongelmakäytön raja on hyvin häilyvä,jos viihteilee joka toinen viikonloppu ja kohta jo jokatoinen päivä -ollaan jo ongelmakäytön puolella ,vaikka sitä on itselle todella vaikea myöntää.

Kysymys. Englannissa kun asut ,onko siellä (missä päin asut) poliisilla käytössä niitä pyyhkäisy testejä baarien ulkopuolella ja näkyykö niissä kokaiinin lisäksi yleisimmät laittomat päihteet??

Höpöhöpö, keho muuttaa 5htp:n suoraan serotoniiniksi, joten kyllä siitä on apua. Tosin eri asia on, miten järkevää tuollainen on, sillä liika serotoniini muualla kuin aivoissa voi vahingoittaa sydäntä.

^Mun ymmärtääkseni 5-htp ei läpäise aivoveriestettä (tms?) ellei elimistössä ole riittävästi mm. niasiinia (B3), B6-vitamiinia, magnesiumia ja monia muitakin vitamiineja ja hivenaineita. Ja silloinkin se metaboloituu aika yksilöllisesti, esim. juurikin ruokailutottumukset, unensaanti yms. vaikuttavat merkittävästi. Mä söin sitä itse joitain vuosia sitten 1,5 vuotta lähes putkeen, koska olin aika masentunut ja siihen se kyllä auttoi, oikeastaan paremmin kuin mikään masennuslääke mitä olen testannut - suunnilleen yhtä hyvin jopa kuin tramadoli, joskin pisti väsyttämään paljon enemmän. Univaikeuksiin jeesasi myös ekat 6kk loistavasti, en tarvinnut oikeastaan mitään nukahtamislääkettä silloin :slight_smile: Lopulta serotoniinia oli sitten liikaa ja tuli pari lievää serotoniinisyndrooma-fiilistä (lämmönnousua, lihasten nykimistä, paniikkikohtausta yms) joten lopetin sen siihen. Mutta eipä sitä suositella käytettäväksikään kuin muutama kk kerrallaan, joten omapa oli vikani :unamused: Hyvin auttoi kyllä alussa unensaantiin ja se ekat pari kk oli tosiaan kuin olisi unesta herännyt, ei millään tasolla päihtynyt fiilis vaan yleishyvä. Lopetuksesta ei myöskään seurannut minkäänlaisia vieroitusoireita, olo lähinnä normalisoitui.

Mutta! Ko. kemikaalia ei sitten missään tapauksessa pidä kombottaa Mdma:n tai minkään SSRI/SNRI/MAOI -lääkkeen kanssa, voipi lähteä henki pahimmassa tapauksessa :bulb: :confused:

Mielestäni ainoa fiksu ja järkevä asenne jokaiseen myrkkyyn on semmoinen, että ei koskaan enää. Jos tulee pakkomiellettä kokeilla jotain uudestaan, pitää vaan tunnustaa että on koukussa ja narkkari. Tervetuloa pimeälle puolelle! :smiling_imp: