olis kiva tietää teinkö virheen. eli siitä on niin pitkä aika kun olen texiä tai xonea käyttäny et tolet on nollis. vedin nokkaan n. 2 millii. onko vaaraa ja ja jos on niin millanen voi olla pahin mahdollinen tila ja mistä huomaan… toivon pikaist ja rehellistä vastausta AMMATTILAISELTA!!
Annoksesi on erittäin suuri, mutta en usko sinulle käyvän mitään.
Älä vaan mene nukkumaan vaan valvo klo 03:00 asti. Jos meinaat
nukahtaa ennen sitä, niin soita ampulanssi!!! Liiku, ota kylmä suihku ja
liiku jatkuvasti!!!
tähän mennessä olen oksentanut n.6 kertaa 3 tunnin sisällä. Kaikki mitä juon nousee ylös n. puolen tunnin sisään. Onko normaalia? Ai niin olen nyt yksin.
Totta… en ajateluut toleja taas yhtään. Vittu tekis mieli välil ampuu ittensä ku ei kelaa välil mitää muut ku kuosii eikä niit h-vaikutuksii järkevästi… PRKL!! Otanpaha täst opikseni taas Eikä tämä siis ollut ensi kertani, tolet on suunnilleen samat kun ens kertalaisella
Tarve saada olo rauhottumaan jotenki… lääkärit ei ymmärrä mun oloja vaikka kuinka selitän. Täl hetkel lääkitys on 200 mg ketipinoria tarvittaessa nukahtamiseen ja risperidonii 3mg päiväs. Vitut noi auta ahdistukseen melkee yhtää. Mun onpakko olla jonkun laittoman aineen vaikutuksen / lääkkeen alasena, ettei ajattele koko ajan et miks minä jne. tollast samaa paskaa kelaa
Olin aika yllättynyt, kun eilen uutisissa sanottiin, että mielipidelääkkeet vaikuttavat vain noin 15% ja loput on placeboa. Taidan ajaa alas kaikki minun mielipidelääkkeet, kunhan olen jutellut lääkärin kanssa! En syö enään mitään SSRI tai SNRI troppeja !
Ei hätää! Pysy vaan valveilla ja keitä vaikka kahvia! Jos olisi mennyt kunnolla övereiksi, niin et olisi kirjoittanut viimeistä viestiäsi ! 4 mg + viina on tappanut nolla tolella olevan naisen… Faktaa löytyy oikeuden papereista. Hemmo, joka antoi 4 mg sai tuomion kuolemantuottamuksesta .
“Mielenterveysseuran psykiatrian erikoislääkäri Kristian Wahlbeck sanoo, etteivät lääkkeet löydä oikeasti niitä tarvitseville.” Päteny mun kohdallakoko iän. VALEHTELEMATTA. Onko kellään kokemuksia siitä kun lääkärit ei oikeasti ymmärrä ongelman vakavuutta tai ymmärtää mutta ummistaa silmänsä niiltä. Mulle toi on oikeesti joka kertasta kun m käyn lääkärillä. Mitähän vittua mun pitäs oikeesti tehdä ton asian suhteen. Vetää doupin kans itteni sellasee psykoosii et niit lääkkeit alkaa oikeesti tippuu?
Kato kuule noi viat mitkä on potilaan lahossa lantussa on 1000 kertaa vaikeampia hoitaa, kun jotku somaattiset sairaudet … Niihin vaan määrätään jotain mielipidelääkettä ja 99% valinnoista menee puoskarilta päin mäntyä!