Enpä taida enää pystyä kirjoittelemaan tänne.

Muutin erääseen asuntolaan Turussa. Ja heti otti henkilökunta selvää kuka olen. Voi vittu miten surullista. Nyt en enää voi purkailla oloani ja tuntemuksiani täällä. No, nyt ainakin nuutto nopeutuu.

Vittu mitä henkilökuntaa. Ei MITÄÄN yksityisyyttä. Haistakaa vittu!!!

^ Odottelet vähän aikaa ja sit tuut uudella nikillä? Ja vältät kirjoittelemasta tunnnistettavia asioita, ainoastaan sun tunteista ja sen sellasta?

mitähän on oikeasto tapahtunut? ai jossain paikassa (missä olet/asut), niin joku tukihenkilö tietää sun "nikin/nimen? ei jengillä ole aikaa ja resirsseja seurata ihmisten kirjoittelua. asiaa hankaloittaa, jos ei ole omaa konetta. mut jos on oma läppäri, niin mitä se muille kuuluu, missä ja mitä kirjoittelee? kerrotko tarkemmin, mikä on ongelma?

Asuntoloissa on tiukat säännöt oheiskäytön ja dokaamisen suhteen. Ja täältä tsekkaamalla saisivat selville Maagon käytöstä. Tai ainakin vinkkejä et koska kannattaa ottaa seuloja tms. Luulen, että se on se ongelma?

Edelliseen postaukseeni lisään et jos kirjoittelet vaan tuntemuksistasi, niin eihän silloin ole mitään syytä vaihtaa nikkiä. Toisaalta, jos ne tuntemukset liittyy vahvasti just esim. bentsoriippuvuuteen, niin meneehän se vähän vaikeeks, kun ei voi mainita onko ottanut vai ei… Hankala tilanne kyllä. Mut tosiaan, jos et suoraan mainitse mitä oot vetäny, jos ylipäätään oot, niin ihan rauhassahan sä voit jatkaa tänne kirjoittelua. Ahdistuksen - ja toivottavasti joskus myös hyvän olon - purkamisen kanavana voit käyttää plinkkiä jatkossakin. Esim purkaa kaikkea sitä ahdistusta, jota asuntolassa asuminen aiheuttaa… :mrgreen:

Mutta mua jäi kyllä mietityttää et miten toi asia ylipäätään tuli esille? Tuliko tyyliin joku sieltä henkilökunnasta kertoo sulle et “me sit tiedetään et sä oot se plinkin Maago”? Antoiko ne ymmärtää et vahtivat sua irl:n lisäksi myös tätä kautta? Aika kieroa kyllä, jos niin on.

Jotenkin ne tunnisti mun teksteistä kuka on kyseessä. Tällä kertaa kyseessä oli äärimmäisen utelias paskiainen joka oli seuraillut mun teksejä jo vähän aikaa…

En hakuaisi vaihtaa nicciä kun en halua antaa periksikään, perkele!

^ Niinpä. Kannattaa vaan suodattaa kirjoituksiaan sen aikaa kun nyt joudut siellä olee. Toisaalta, hienoa et nyt kuitenkin sait jonkun paikan, jos oot ollu siis asunnottomasa tässä aiemmin.? Vai eikös sulla täs joku aika sitte pitäny olla joku kämppä? Ja sitäki mietin, et kun etkös sä vähän aikaa sit odotellu jonnekin hoitoon pääsyä? Oliks se nyt korvayshoito tai joku kuntoutuspaikka? Muistan vaan, et olit hajalla ja mietit et kestätkö sitä kuukautta, joka sen alkamiseen oli. Ni et mites sen hoidon kanssa nyt sit kävi, kun ootkin taas noin huonona? Hmm? Taidan olla taas ihan pihalla kaikesta…?

Joo alkaa tuntua että kaikki tietää kaiken, kaikk seuraa joka paikkaan (sairaalassa poliisi?) ja muuta ja henkilö on helppo tunnistaa, pari nimemrkillä hakua ja oikea nimi löytyy, jostain varmaan osoitekin, ku en vaan ajska enää välittää. Siinäku seuraa ja syynää. Mutta ottaahan se vähän aivoon ku on ihan tarpeeksi sekava olo muutenkin, ilman että joka paikassa kaikk ikatois että jaa tuo tyyppi on nyt täällä parasta tpyytää vartijat tohon käytävän päähän jne. Asunto-asioissa se ei kyllä vaikuttanu ku vuokrasin vanhemmalta yksityiseltä asunnon nii ei sitä haitannu ees luottotiedottomuus ku makselin yhen kuun takuuvuokran ja sanoin että on vielä “henkilökohtainen takaaja” joka auttaa ongelmatilanteissa ts. saan lainaa kyllä vuokraan jos vaikka sossu kusee, niinku tässä kävi. Ihan hyvin on nuo hommat menny. Edellisestä kämpästä lensin näyttävällä operaatiolla terrori-iskun suunnittelusta suljetulle M1:sellä ja siitä lähtien nuo poliisitki seurannu.