Enhän minä ole...juon vain paljon kun on syy

Moi,

romaanin voisin kirjoittaa ja paljon on hauskoja ja hulluja asioita tapahtunut matkan varrella “bilettäessä.” Oikeasti on ollut myös hauskaa, mutta suurin hauskuus on kadonnut kauan sitten. Tällä hetkellä menee n. 80-100 annosta viikossa ja hommat hoituu elämässä “heittäen.” Jokainen joka noita määriä juo, ymmärtää että kaikki menee minimisuorituksella toistaiseksi, eikä homma voi jatkua.

Työni saan hädin tuskin hoidettua ja lapset vuoroviikoin vielä itselläni, mutta valehtelusta on tullut taitolaji. Olen kyllä sen osannut aina jos viinaan liittyy, muuten olen äärimmäisen rehellinen. Etätyö on ollut pelastukseni/tuhoni viinan kanssa. Juominen on lisääntynyt entisestään, kunnes 2 vkoa sitten koin sellaiset pohjat että häpeän silmät päästäni. Jotain sellaista mitä en olisi voinut koskaan uskoa.

Olen kuunnellut äänikirjoja aiheesta kymmeniä tunteja, mutta ulkopuolista apua en ole hakenut. Kaikki tuntui simppeliltä, viinaa ei tietenkään tehnyt mieli ennen kuin tänään. Annien Selvin Päin tuntui sopivalta ja tartuin siihenkin kohtaan ettei selviämispäätöstä tarvitse tehdä ehti. Siihen tartuin tietysti ja aloitan huomenna. 10 pvää jaksoin olla selvin päin, kunnes keksin tekosyyn juoda.

Pitääkö menettää duuni, lapset ja kaikki ennen kuin tämä loppuu?

Jatkan vielä sen verran, että olen 46v, ja olen suhtautunut alkoholiin väärin 30v. Välissä on ollut aikoja milloin on mennyt toisen pakottamana vähemmän. Helvetti mitä niuhottajia. Oikeasti ilman heitä saattaisin olla matkalla toiseen ulottuvuuteen. Vastuu lapsista pitää minut vielä aidan tällä puolen, mutta en siinäkään ole oikein alkoholiin liittyen onnistunut. Ovat onnellisia ja kaikki on mennyt toistaiseksi vielä ok.

En jaksa vain enää. En kehtaa puhua tärkeimmille ihmisille asiasta.

Ei muuta kuin onnea matkaan!

Putkis

Hyvää lauantaita sinullekin putkis. Vaikka profiilini väittää muuta, on tämä 10vrk ollut pisin tauko ilman kuningasta.

Moikka sinulle!
Lopeta ennenkuin menee kaikki. Itselleni kävi niin, että kaikki meni terveyttä myöten.
Sitä pohjaa et halua kokea, voin sanoa.

Mieti, mitä hyvää sinulla on elämässä?
Mistä voit vielä pitää kiinni?

Tiedän, helppoa ei ole missään tapauksessa. Pohjia tulee, mutta toivon, että niitä korkeita aaltoja, mitkä voivat nostaa uuteen alkuun.

Paljon tsemppiä sinulle!!?