en vaan jaksa enää

mies ollu viiikon omilla teillä…ja tietenki se on mun vika ku nii hullu raivoava akka oon. Odottaa nyt ku kotia haluis tulla että nyt on asiat kunnossa sitte. Miten sairas on ihminen

Hei,
tuo kuulostaa tutulta vaikka mieheni ei ihan viikkoa vielä pois ole ryyppyreissulla ollutkaan…ja sitten kun kotia halutaan parin kolmen päivän juomisen jälkeen niin ollaan niin ihanaa ja rakastetaan ja vaikka mitä! Olen niin väsynyt tähän touhuun,onneks meillä ei ole lapsia. Eroa olen miettinyt, mikä ihme minua pitää vielä tässä,kokoajan valehtelua,lupausten pettämistä jne. Taas lupas viime viikonlopun jälkeen että nyt alkaa selvistelemään hetkeksi,joo pari viikkoa,mitä hyötyä siitä on kun taas sama ralli jatkuu. Ehdotin että puoli vuotta olis juomatta,ni näkis asoita selkeämmin niin ei kuulema niin kauaa voi olla juomatta. Siinäpä se just onkin,ongelma/ sairaus se on hänelle mutta ei halua tai hae apua kun juominen on niin mahtavaa. Oon niin kyllästynyt että kaik vapaapäivät juodaan oli ne sitten viikolla tai viikonloppuna,kun täytyy rentoutua raskaan työn jälkeen. Auttaa olen yrittänyt ja ymmärtää ties kuinka kauan jo, nyt vaaan rahkeet ihan loppu. Mulla sama niinkuin sinullakin voimaton2, raivoan ja olen väsynyt ja vihainen akka ja mietin taas että miksi välitän kun hänkään ei välitä mistään mitään! Oon uskonut niin monet valheet ja lupaukset ,hölmö kun olen ollut ja antanut vaikka mitä hölmöilyjä anteeksi että oikeen hävettää ja sapetaa itseäkin. Kai tässä olisi lähdettävä puhumaan jonnekkin,ettei ihan piippuun itseään vedä. Helpottipa kun sai vähän päästää höyryjä tänne,olen jo kauan lueskellut täällä mut nyt rohkenin itsekkin kirjottamaan…