En selviä vieroituksesta

Taustalla vaikea masennus, paniikkihäiriö jne. Erosimme miesystävän kanssa 3viikkoa sitte…
En jaksa tätä… olen ollut yli vuoden subutex koukussa, ja tiedän että en pysty lopettamaan yksin. Pyysin monesti mieheltä että lopetetaan nyt yhdessä, ja nyt kun yhtäkkiä jätti ja muutti pois niin en tiedä mitä tehdä. On edelleen ostanut minulle napin kun tarvin, mutta tiedän edessä olevan vieroituksen ja etten tässä mielentilassa pysty siihen. Eikä ole varaa enää jatkaa…
Miettinyt paljon jos vaan ottaisi isot annokset subua, 7,5mg rivatrilia ja viinaa ja samalla hirttäytyis…
Ei ole enää mitään miksi elää enkä edes pysty sen jälkeen mitkä velat exä jätti mulle. En selviä tästä…

Hei,

tilanteesi kuulostaa huolestuttavalta. Kriisin keskellä voi tuntua etteivät asiat voi selvitä mitenkään ja saattaa kokea olevansa umpikujassa. Vaikeudet saattavat kuitenkin pitää sisällään muutoksen parempaan. Päihteidenkäyttöösi saat varmasti tahtoessasi apua omalta päihdeklinikaltasi, josta sinulle aloitetaan tarpeen vaatiessa avohoitovieroitus tai jopa vieroitushoitolähete katkaisuhoitoon ja kuntoutukseen. Asiat voivat muuttua paremmiksi, apua on saatavilla!

Jos tilanteesi menee nopeasti huonoon suuntaan, voit aina soittaa hätänumeroon 112 josta lääkäriambulanssi voi tulla arvioimaan tilanteesi. Voit myös soittaa valtakunnalliseen kriisinumeroon 010 195202

-Päihdelinkin moderaattori

Heiii!

Onko sulla sukulaisia jotka tietää käytöstäsi tai streittei kavereita tai ketään joka olisi lopettanut?

Ei ole kavereita. Eikä kukaan muu tiedä kuin exäni. Vieroitus pelottaa niin paljon että saan paniikkikohtauksia kun ajattelenkin sitä. Olen niin yksin. En usko selviäväni. Terveys on alkanut huonontua (sydänoireet,vatsa oireet), paniikkitiloja ja välillä hallusinaatioita (ääniä lähinnä),.
Pelottaa niin paljon kaikki…

Olin kerran avo alkoholivieroituksessa… ihmiset olivat niin ilkeitä… ilkeitä ja käytäytyi kuin olisin joku saasta. En enää tiedä uskallanko vieroitukseen… mutta jos yritän itse en tiedä miten pystyn…

Heii!

Mikä tilanteesi on nyt? :open_mouth: