En jaksa elämääni ilman Temestaa

Olin raitis monta vuotta, menin kouluu, kävin töissä ja jopa urheilin. Mutta sitten tuli burn out, vakava masennus, joka päättyi psykoosiin ja lepositeisiin. Siitä asti oltu saikulla.

Olen niin raunioina tällä hetkellä, että jopa julkisen lekurin kävi sääliksi. Pyynnöstä sain 100x paketin Temestaa, jota olen uusitellut ilman ongelmia viimeisen vuoden ajan.

Nyt lekuri sitten vaihtui. Se haluaa mut vastaanotolle keskustelemaan mun lääkkeiden käytöstä. Tiedän, että jos multa viedään Temesta, joudun korvaamaan sen viinalla ja pilvenpössyttelyllä.

Ahdistaa. En halua kärsiä enää yhtään. Miks näitä bentsoja nyt vainotaan, haluaako ne kiduttaa meitä moniongelmaisia mielenterveyspotilaita viemällä sen ainoan lääkkeen, jota ilman en kestä tätä elämää?

Antaisivat mun vaan syödä bentsoja ja olla näkymätön yksinäinen rankan elämän läpikäynyt syrjäytynyt mies. :cry:

Haluaa koska niillä napeilla ei yksinkertaisesti voi isommassa mittakaavassa tehdä lainkaan rahaa koska ovathan ne lähes puoli-ilmaisia verrattuna moniin muihin uudempiin psyykelääkkeisiin.

On se outoa et tavallaan se paras lääke=rauhottava lopetetaan…

No yksityiseltä kyllä saa!

Koetko todella, että vain bentsodiatsepiinit ovat ainut keinosi kestää elämääsi tässä universumissa vai voisiko kyseessä olla hyvin vahva ajatusvääristymä?