Empun vieroitus bentso kesto, mitä saa tuoda

Moi! Kauan toi vieroitus kestää bentsoista yleensä? Entä saako siellä olla omaa puhelinta? 2020 olin niin sai olla oma puhelin, mutta energiajuomia(ehkä vähän riippuvainen niistä) ei saanut ostaa, vaikka tupakkaa sai? Mistäköhän tämä päähän pisto on tullut?

up

Voi hyvänen aika nyt taas. Jospa vaikka soittaisit tai muutoin ottaisit yhteyttä sinne vieroitusmestaan ja kysyisit noita asioita ihan sieltä :wink: . Osaavat varmasti vastata siellä paremmin, kuin joku random tyyppi netin keskustelufoorumilla. Lienevät yleensä ihan julkista tietoa tuollaisten instanssien yhteystiedot. No, tämä on tätä nykyaikaa, että kysellään asioista joillakin höpöhöpö-foorumeilla, vaikka olisi pää kainalossa :unamused: .

Joo, kuten Winston jo sanoi, vastaus kysymyksiin löytyy hoitopaikasta. Vierotushoitopaikathan yleensä kertovat kaikki säännöt ja muut yksityiskohdat jo siinä yhteydessä kun kutsuvat hoitoon. Ohjeistavat esim. mitä saa ottaa mukaan ja mitä kannattaa ottaa mukaan jne.

Bentsovierotuksen kesto ja loivuus puolestaan riippuvat hyvin paljon vierotusoireiden voimakkuudesta, ja kauanko ja millä volyymillä niitä bentsoja on nautiskellut.

En malta olla mainitsematta, että minä olen kerran käynyt kyseisessä Empussa työhaastattelussa. Potilaanakin olen joskus ollut samassa kaupungissa, mutta en Empussa vaan Leppävaarassa. :slight_smile:

Puhelin saa olla. Energiajuomaa tai mitään muutakaan ei saa viedä sinne mukanaan, mutta kaupassa käyntien yhteydessä saa ostaa yhden energiajuoman kunhan juo sen matkalla. Bentsovieroitus on lähes poikkeuksetta 14 vuorokautta.

Mulla menee myös Sirdalud lihasjännitykseen , mennyt noin 15v, mutta ei se auta kipuun , joudun todella koviin kipuihin ostamaan telegram foorumeilta ja sitä kautta kadulta Lyrica 150mg & 300mg , 300mg menee 1 lista eli 14x300mg kahdessa tai kolmessa päivässä . Nyt olen pulassa lääkkeiden kanssa kun nyt menee
Temesta 10mg x 10 päivässä
Rivatril 25mg x3 illalla/yöllä unilääkkenä
Sirdalud 4mg x 10 päivässä
Lyrica 150mg x60 päivässä tai lyrica 300mg x 8-14 päivä
Medikinet CR 40mg x4-10 kpl illalla,yöllä , aamulla
Tramal 100mg ja 150mg 1-4 kpl päivä lyrcan boosterina - tai
8mg subutex silloin tällöin

Olen huono kirjoittamaan eksyn aina sivuraiteelle nytkin kerroin yli 25 vuotta vanhasta addiktiostaan jota ei ole ollut noi 25v (ganja noi 7g/ muutaman kerran päivässä muuta sekin väheni otin 2g/ pvä kunalkoi sato loppua .’se siit- editoida vapaasti . Kunhan saan kohtalotovereita auttamaan tai neuvomaan kuinka tästä pilerimäärästä pääsisin erottaisivat edes vähentyä .

Pelaan lääketokkurassa jospa eilen testaamani Medikinet joka potkii vieläkin vähän selventäisi lyrica & tramal usvaisa oloa
FPS&RPG pelejä maailman top 4 tiimeissä ja pelaan 12 tuntia päivässä iPad Pro kun selkäni ei kestä läppätiä tai pöytäkonetta mutta tabletilla pystyn pelamaan ja uusimmat iPad pyrittävä myös tripla-A pelejä = konsoli ja PC - tason pelejä RE8,7,4 jne AC Mirage yms silmäkarkkia muttei paljon mitään haasteita kun noissa ei voi pelataoieoya ihmisiä vastaan ja samalla ola chatissa peleissä neuvomassa nuubeja tai kokeneemat 5v -8v pelanneista saa hyviä vinkejö kun osa on pelannut siitä lähtien kun peli on ilmestynyt eli tietävät melkein joka jipon yms.