Minua jurppii. Aina joskus.
Todella kauan sitten olin alkoholisti. Ja paha. Todella kauan sitten lakkasin olemasta, mutta se ei tunnu kaikille menevän perille. Ei sitten millään.
Jopa sukulaisten piirissä kuuluu viittauksia että Aida kun on alkoholisti, jos sitten juomaton sellainen mutta alkoholisti kuitenkin.
Ei , siitä on aikaa viisitoista vuotta kun siitä taudista paranin. Kuten paranin joskus mahahaavastakin, ja jalkasienestä. Voi olla, että minulla on keskimääräistä suurempi mahdollisuus sairastua uudestaan tauteihin joita olen sairastanut (toisiin taas tulee pitkä jopa elinikäinen immuniteetti!) Mutta se on eri asia.
Nyt ja tässä en ole alkoholisti enkä sairasta muutenkaan! (holisti olen, monessa mielessä ajatusmaailmaltani, mutta sen sekoittaminen alkoholismiin on kai sitä kohnoutta?) Miksei se mene ihmisten kaaliin, miksi pitää jankuttaa tuollaista vanhaa asiaa jolla ei ole mitään tekemistä tämän päivän kanssa?
Miksei kukaan puolusta sairauksista parantuneita ja kerro ihmisille totuutta? Parantunut ei ole enää sairas eikä ole asiallista viitata vanhoihin parantuneisiin sairauksiin.
Vai onko tämä “ajan henkeä”? Kaikki on tuomittava ja vikoja etsittävä?