Elämä, toisen ja oma

Mistä saisi sen taikasauvan
Pling
Ja tiedät nyt teet näin.
Uskallat, et välitä muiden puheesta,mutta ennenkaikkea lopetat säälin.

7v parisuhdetta takana.
Tunnettu on 26v
Ihastuin,rakastuin,sokaistuin tähän nuoruuden kaveriin jonka tunsin eroni jälkeen. Tai tunsin ja tunsin

Tuttu kuvio
Yhdessä kivaa,otetaan viikonloppuisin, toin sinulle viiniä, mitå viiniä otat käyn Alkossa.
Työt hän tekee kuten piti. Kulissit kunnossa.
Tuli lomautus. Kas viikolla alkoi maistua.
Alkoi v*tuttaa elämä,kaikki mutta sinua minä rakastan.

Kosketus,läheisyys katosi selvinpäin,kännissä olisin kelvannut.
Tilalle tuli kyttääminen, vahtiminen
Minun puolelta.
Huomasin ei helvetti
Olen parisuhteessa täysin alkoholistin kanssa.

On lupauksia lopettaa,vähentää,hakea apua, en ota kuin 2 kaljaa, jos tuon pullon kaappiin näet mitä juon, piilopulloja siellä täällä, viinanhaku reissuja alkoon salaa
Aivan käsittämätöntä mihin tyyppi pystyy!!!

Viime lauantaina pyysin ottamaan sormukset pois. Sanoin en jaksa itseni vuoksi, en lapseni vuoksi joka asuu jo omillaan mutta läheisesti mukana.
Sanoin lähden rakkaudesta sinuun että heräät, et joisi itseäsi hengiltä.
Nyt olisi tarjolla 2 asuntoa mihin voisin muuttaa kera koirien.

Mistä helvetistä saan voimaa lähteä
Pakata, laittaa oven kiinni lähtiessä.

Hei,

Auttaisiko, jos nyt päättäisit lähteä ja muuttaa omillesi. Päätät asua omillasi ainakin 6kk ja sitten, jos tilanne on parempi tai haluat edelleen olla suhteessa niin silloin olet vapaa palaamaan? 6kk on lyhyt aika, mutta siinä ehtii silti tapahtua paljon. Se ei tunnu niin lopulliselta, jos sallit itsellesi mahdollisuuden arvioida tilannetta tulevaisuudessa uudestaan.

Pystyt siihen, voima on sinussa! Lepokitka on iso, mutta pieni ponnistus, niin olet liikkeellä. Äläkä pysähdy äläkä ajattele ennenkuin olet perillä. Takaisin voi aina palata, jos siihen on syytä.