On tullut juotua kiihtyvään tahtiin ±40v. Monesti olen yrittänyt vähentää huonolla menestyksellä. Varsia putkia ei ole siten ollut, että olisin paria päivää pidempään ollut kokoajan kännissä. Vaan olen ollut yleensä iltapäivään saakka juomatta ja siitää lipittänen loppuillaan, joilloin sen verran että jalat on pitänyt.
Välillä on juotu 5-6 päivää viikossa ja parhaimillaan olen selvinnyt 2-3 päivää viikossa juoden.
Parasta ikinä on ollut istua aurinkossa, kuunnelle musaa ja pitää känniä yllä, aurinkoinen sää on ollut aina hyvä syy juoda, sillä koskaan ei tiedä, koska seuraavan kerran hyvä sää iskee. No tänä kesänä säät on suosinut ja pelkiä hylsyjä on tullut ±500€ edestä.
Oikeastaan kaikkeen mukavaan kuuluu viina ja väliajat on ollut vain selviytymistä, hammasta kiristellen.
Ei pysty edes pihalla istumaan 15min tekemättä mitään jos ei ole juomaa, juoman kanssa menee 8-10h kevyesti.
Mitään pihatöitä tai remonttia ei voi tehdä ilman viinaa, remmontti kalja kuuluu asiaan ja sitä varten tulee keksittyä parannuksia pihaan tai taloon.
Nyt olen päättänyt selvittää kuka oikeestaan olen ja lopettanut viinan juomisen, kohta kolme viikkoa on mennyt ja olen tietoinen että vielä menee pitkä aika, kunnes löydän edes etäisesti kuka olen.
Juodessa mennään sumussa, ollaan joko krapulassa tai humalassa, tunne skaala on hyvä fiilis nousuhumala ja sen vastakohta krapula ja sitä ainakin viikon pari kestävä voimattamuus ja masennus.
Aikaisemmat ennätykset juomatta vuosiin on ollut piikusen vajaa kaksi viikkoa ja nyt on kohta kolme menossa, eikä itse asiassa viina ole ollut paljoa mielessä. Mielenkiinnolla olen seurannut tuntemuksiani ja unta, jotak molemmat ovat muutaman viime päivän mennyt ihan pikkusen parempaan päin.
En näe suurta tarvetta julistaa olevani alkoholisti, sillä se on ollut minulle selvää jo kymmeniä vuosia.