Eli siis joo, taustalla mt-ongelmia ja niitten takia impulsiivisuutta huomattavissa määrin. Kiskaisin sitten omaan painooni nähden sunnuntai aamuyöstä vähän liikaa ainetta vitutuksissani. Noh, aluksi menin ihan kylmänhikiseksi ja lämpö nousi lievästi. Eilisestä en tiedä mitään, kun olen nukkunut. Nyt kuitenkin tänään sydän tykyttää edelleen ihan vitusti ja ruumiinlämpö on lievästi koholla, 37.1 näytti äsken (mulle normaali on jotain 36 tasan). Kylmänhikisyyttä ja pahoinvointia. Mä tosin sairastan ahdistuneisuushäiriötä myös, eli saan paniikkikohtauksia. Vaikee sitten kertoa että onko kyseessä vaan paniikki siitä, että on huono olo vai voiko ekstaasi vielä näin pitkällä aikavälillä vaikuttaa terveyttä vahingoittavasti? Kun turhaan ei viitsis lansseja soitella, kun raavavat vähän turhan tiuhaan täällä… Joku kokeneempi osaa kertoa miten kannattaa toimia?
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ekstaasin aiheuttamat sydämentykytykset jatkuvat seuraavan päivän ajan. Yleensä olen pyhittänyt ekstaasin käyttöä seuraavat kaksi päivää laskettelua varten (olen melko herkkä sen vaikutuksille). Rauhoittava lääke auttaa olemaan painikoimatta sydämentykytyksistä. Hermostuneisuus kun lisää sydämentykytyksiä entisestään.
Ruumiinlämpösi on hieman koholla, muttei ainakaan hälyttävästi. Ruumiinlämpöhän vaihtelee muutenkin. Olethan muistanut huolehtia riittävästä nesteytyksestä ja ravinnosta? Ne helpottavat oloa kummasti.
Jos paha ruumiinlämpö lähtee nousemaan tai olo vain pahenee syömisestä, juomisesta ja levosta huolimatta, niin kannattaa varmaankin varmuudeksi käydä päivystyksessä. Kirjoituksestasi ei selvinnyt paljonko olit ekstaasia ottanut ja mihin aikaan, mutta omalla viihdekäyttäjän mutu-tuntumalla (johon on syytä suhtautua varauksella) sanoisin, ettei tuo kauhean vakavalta kuulosta.
Okei hyvä tietää! 120 mg kiteinä, painan tosin vaan 40 kg ja olenkin 160cm pitkä. Itsekin lähinnä viihdekäytän, eli hyvin satunnaisesti, joten en ihan oo perillä vaikutuksista. Aiemmin jostain syystä annokset 60-80 mg ei ole toimineet mulla mitenkään euforisoivasti tai sillä tavoin, kun muut ainetta kuvailevat. Lievää hyvänolon ja lämmön tunnetta. Fyysiset oireet on jatkuneet pienemmillä annoksilla vaan noin puolisen vuorokautta. Nyt siis otin su aamuna n. klo 5.20 baarista tulon jälkeen ja eilisen päivän nukuin pamien avulla, joten eilisestä ei ole kamalasti havaintoa. Tänään fyysiset oireet on ollut helvetillisiä, just tuota sydämen nopealyöntisyyttä, lihasjäykkyyttä, heikotusta ja lievää lämmönnousua. Nesteytyksestä olen tajunnut huolehtia ja ravinnonsaannista. mutta toki kai ahdistuneisuushäiriö lisää pelkoa ja saa kaiken tuntumaan pahemmalta…
Sanoit ottaneesi 120 mg MDMA:ta baarista tulon jälkeen. Saattaahan olla, että sinulla on nyt myös krapulan oireet päällä. Krapulassakin sydän tykyttää ja kun siihen kun vielä laitetaan amfetamiinijohdannaisia sekaan, niin sykkiminen on taattu. 120 mg on sellainen perus-annos, mutta tuon kokoiselle tytölle alkoholiin yhdistettynä (?) voi aiheutttaa epämukavia tuntemuksia. Laskeskelin että painoindeksisi on todella alhainen (normaalipainoon alarajalle on matkaa n. 7 kg) joten varmasti silläkin on vaikutuksensa.
Suosittelen hoitamaan kehon kuntoon ennen kuin alkaa sitä päihteillä riuduttamaan. Mutta seuraile tosiaan sitä vointia, ja mene päivystykseen jos olo huononee.
Siis olen ihan luonnostaan tän kokonen, +/-40kg, normisti 42 kg, aina ollut. Nyt toki lähtenyt parisen kiloa, koska masiskausi. Mutta joo voipi olla toki krapulaakin, kiitos neuvoista ja ainakin sain opetuksen ettei mt-ongelmat plus päihteet sovi ollenkaan yhteen. että pitäydyn sitten vaan pienemmissä annoksissa, tosin tuskinpa enää vähän aikaan tekee mieli kokeilla tällasta.
No ei toi ainakaan massiiviselta serotoniinisyndroomalta kuulosta , mut lievältä sellaiselta kylläkin.
Itse varaan kaikkien stimujen jälkioloihin jotain tasottavaa, rauhottavat ja opiaatit, no tätä ei sinänsä voi suositella mut laskut saa pois aika helposti.
Jos olosi pysyy samana ja oireet lievittyy, niin ottaisin seur. kerralla vähemmän mieluiten jos seuraavaa kertaa ei tuliskaan?! Ne laskut on nimittäin perseestä. (Ai älä…)
Oisko mahdollista että ois ollut jtn muuta kuin oikeaa mämmiä? Nykyään kun kaupataan MDMA:na esim metylonia(bk-MDMA)? Tuolla kyllä pitäis olla lyhempi vaikutus aika eli tuskin tuota metylonia ainakaan mutta nuita uusia kemikaaleja pukkaa markkinoille jatkuvasti ja vaikutukset melko samankaltaisia kuin alkuperäisessä.
En usko, että oli epäpuhdasta. Sain kaverilta, joka on tosi tarkka noiden alkuperästä ja koostumuksesta ja hän itsekin nautti useamman kerran illan aikana ilman sen kummempia oireita. Tosin ei kai sitä 100% varma voi olla, mutta oletan olleen ainakin melko puhdasta.
Mitä muita päihteitä olit käyttäny jos olit? Mut kuulostas siltä että saatto olla jotain paskaa… Ite söin tos valkosia rolexeja ja hyi vittu mitä paskaa, ties mitä tutkareit seassa ku oli ihan jäätävän outo olo. Olis oudon halvasta hinnasta ja frendin “ei näist oikee oo tykätty, joko ei sano mitää tai sit oloist ei oo tykätty enkä itekkää pitäny” puheista pitäny tajuta että ei kannata ottaa Mut essot nyt vähän loppu tääl ja halusin pitkäst aikaa ottaa. Tosin ei noit voinu essoiks ees kutsuu! Pienet vatsakrampit tuli, hirvee polttelu mahassa ja rinnassa, oksetti mutten oksentanu, mihinkää ei pystyny keskittyy, visuaalei ilmesty mut ei mitää mukavia ku tapettienki kuviot kävi kuumottamaa ja oli muutenki iha paska ja outo olo. Ei mitään tietoa mielihyvästä jne mitä oon ennen essoist saanu. Hirveet lamput oli melkee 20h ja muuten vaikutus kesti ehkä jopa 15h et mitäköhän vittua? Ja tennareit piti seuraavan päivän yönä ottaa hirvee kasa et sain vihdoin nukuttua. Tutkareita tutkareita… Että noit valkosii rolexei jos tulee vastaan eikä oo aikasemmin kokeillu ni ihan vinkkinä: ei kannata koska hyi vittu
En varmaa osaa ees tarpeeks kuvailla sit paskaa fiilistä.