Heips! Kirjoitan tänne nyt ensimmäistä kertaa. Paljon oon sivuilla ollut ja lukenu muiden kirjoituksia. Lohduttaa tietää, että ei oo ainut joka on lähtenyt väärään karuselliin mukaan. Kiitos vain kaikille, ootte kyllä auttanu näinä synkkinä hetkinä ja niitähän on riittänyt. Mulla peliriippuvuus on alkanut varmaan 15 vuotta sitten. Ensimmäistä kertaa elämässäni myönnän, että oon peliriippuvainen. Jotenki jännää nähdä se näin paperilla. Netticasinot on se kaiken pahan alku ja juuri. Voittoja on tullut, mutta enemmän niitä on menny. Nyt listasin velkani ensimmäistä kertaa ylös, ja aika ikävä lukema sieltä tuli: reipas 9000€. Varmaan 7 eri pikavippifirmaan nuo velat. Kyllähän tämä on ihan helvetillistä tapella näiden raha-asioiden kanssa, ku oon vielä opiskelija. Se osa-aikatyö mitä pystyn tekemään, niin kaikki rahat menee velan maksuun. Ei mulla ois varaa pitää edes kattoa pään päällä, jos ei tuo parempi puolisko maksais asuntomenoja. Eikä hän tiedä mun ongelmista mitään, sillon oon kertonu ku voittoa on tullu. Hiljaista on ollu sen jälkeen kun kaikki on menny. Otti vielä itselleen kontolle joustoluottoa pankista mua varten, ku sanoin etten tällä opiskelijabudjetilla pärjää. Arvaatteko miten niidenki rahojen kävi: Joo kyllä lyhensin velkoja, mutta otin tuplaten velkaa uudestaan. Alkaa pikkasen syöhön ihmistä tämä olo, kun tuntuu et koko helkkarin elämä pyörii vaan rahan ympärilä. Mistä sitä saa ja mihin se kaikki menee. Pelolla oottaa seuraavaa kuukautta, että riittääkö mulla rahat vai ei. Kerran oon jo menettäny luottotiedot ja selvisin kyllä ulosotosta. Kauheaa vain tajuta, etten siitä kuitenkaan mitään oppinu. Mulla on ollu aina jotenki vinoutunut käsitys rahaan, että ilman sitä sinäkään et oo mitään. Ainoastaan työtä tekevä ja hyvin tienaava ihminen on jotaki.
Nyt päivät menee syyllisyyden, pelon, ahdistuksen ja häpeän suossa. Nyt oon ollut pelaamatta varmaan parisen viikkoa. Tosin pafille laitoin 40€, mikä on mun peliraja muutenki siellä. Siihenpä se jäi, ei tullu tarvetta syytää rahaa muualle. Mulla tuo pelaaminen ei oo ikinä ollu niin pakonomaista, saattaa mennä kuukausia tai vuosia etten koske mihinkään peleihin. Mutta sitten kun se lähtee, niin lähteekin kunnolla. Joskus vain tuntuu, että tää on loputon suo mistä ei nousta ku hetkittäin ylös…