Ei o helppoo

Tulipa vedettyä Oxycontinia sit vähän pidemmän aikaa siihen perää viel Bulgarian reissu missä tultii kauppaa heti bruunoo, no enhän mä opiaattiriippuvaisena voinu vastustaa kiusausta. Sen jälkee olinki sit KIPEE.
Täs pari viikkoo menny ja vieläki ahdistaa, toki pahimmat on menny jo viimeviikol. Buprella paikkailin pahimpii oloi ni tuli sit seki riippuvuus takas.
Annoin tossa viimeviikol bupren sit tippuu alas ni johan oli taas olot ku siihen päälle viel noi edelliset reflat.
Ajattelin et nyt tarviin akuuttii apuu et enhän mä kestä enää, psyyke hajoo jatkuvaa ahdistuksee.
joten hain katkolle ja pääsinki sit heti ja sisäänkirjauduin eilen. Kerroin tarinani ja vein mukana omat bentsot.
Mulle määrätää 3x10mg Diapam ja 2x0,5mg Rivatril päivässä plus oon ottanu välillä ylimääräsii päälle.
Sieltä soitettii lääkärille ja se otti mun omat pois ja anto Risolidit tilalle. 50Mg päiväl ja 100Mg illaks.
Tottakai otin uk:n ku mulla on paremmat bentsot täällä.
Mulle toi oli enemmänki huono vitsi.
Onko vastaavia kokemuksia?
Haluisin vähän mielipiteitä asiasta.
Teinkö tyhmästi ku en ottanu “apua” vastaa?

Joo, viimeks kun olin menossa osastolle rauhottuun, ja lääkärin juttusilla sit kysyin etteivät kai nipistä diapamia pois mikä mulla on siviilissä, niin totta kai nipistivät. Sanoin sit kiitos hei mut lähdettykään ei, kun päättivät ottaa pakkohoitoon. :confused: Joutu kusettaan et pääs pois, vitun pahoja paikkoja.

Tuttu juttu. Tajuan, ettei ne niissä laitoksissa kourakaupalla ylimääräisiä benzoja syötä, mutta mikä vittu siinä on, että niiden pitää katkaista ihan laillinen lääkitys, joka “siviilissä” on koko ajan päällä. Siis en puhu nyt mistään benzokatkosta vaan jos on ihan muista syistä sinne instituuttiin päätynyt. Jotain leptejä sitten tyrkyttävät pahaan oloon. No nehän auttaakin esim. kramppeihin todella hyvin :unamused: . Mullekin tuli viime kerralla äkkilähtö pöpilästä, kun päättivät, että ainoa vähänkään benzoon viittaava, mitä saan, on yksi Stilkkari tarvittaessa iltaisin ja sitäkin sai suorastaan polvillaan rukoilla ja kuunnella vittuilut päälle :angry: .