Ei maistunut

Mä meinasin tänään alkaa juomaan mutta en pystynyt siihen mistä oon tosi helpottunut. Haluun lopettaa alkoholin käytön kokonaan. Oon miettinyt AA-ryhmään menoakin, joskus kävin siellä vuonna kivi ja keppi ja sain raittiutta. Mä oon tässä taiteillut helluntaisrk:n ja jehovan todistajien välillä kun on suuri kaipuu Jumalaan ja toi seurakuntien välillä ravaaminen sekoittaa mun pään. Helluntailaisille sain jo sanottua etten enää tule mutta noille toisille pitäis vielä sanoa. Mietin et vaan en vastaa puheluihin enää. Pakko alkaa olemaan rehellinen itelleen ja sanoa ei jos ei jotain halua ihan todella. Mä kuitenkin uskon jälleensyntymään vaikka kuinka muille sanoisin mitä. Mun on pakko opetella olemaan rehellinen tai muuten ei tuu elämästä mitään.

Moikka! Olisiko hyvä mennä juttelemaan vaikka ihan kirkon työntekijälle, diakonille tms? Itse hieman arastelen näitä karismaattisia lahkoja, ne saattavat saada herkän ihmisen aika sekaisin. Sellainen hieman rauhallisempi lähestyminen voisi olla hyvä, jos sinulla on muutoksen kaipuu ja toisaalta isoja asioita arjessa, joiden haluat muuttuvan. Tai sitten ihan a-klinikan keskusteluapu voisi olla hyväksi? Olisi kuitenkin hyvä saada jollekin purkaa ajatuksia, edes sitten täällä?