Ei lähde henki ,ei millään

Otin tässä noin kuukausi sitten melkoisen annoksen lääkkeitä. Kaikki mitä kaapista löytyi ( 30 kpl imovane 7,5 mg, valdoxan 25 mg x 60 kpl, ketipinor 25 mg x 50 kpl, burana 600 mg x 50 kpl, ecitalopram 10 mg x 40 kpl, duact 20 kpl, tramal 100 mg x 40 lisäksi vielä jotain tulehduskipulääkkeitä joiden nimeä en muista. Kaikki huuhtelin alas parilla pullollisella viiniä.
Tuloksena oli että olin taju kankaalla hieman yli 2 vuorokautta.
Kerroin tästä sosiaaliohjaajalle jolle minulla oli aika muutama päivä tuon jälkeen muissa asioissa, että josko hän ottaisi lääkäriin yhteyttä ja saisin uusia mielialalääkkeitä. (olennsyönyt niitä noin 8kk)
Ei suostunut lääkäri kirjoittamaan enää mitään lääkettä sillä kertaa.
Tapasin kyseisen lääkärin pari viikkoa tapahtuneen jälkeen diagnosointia varten eikä hän sanallakaan maininnut asiasta. Ei kiinnostanut vointi eikä mitä lääkkeitä olin ottanut tai edes miksi olin ottanut… Täytettiin vain jotain kaavaketta jonka olin saanut kotiin esitäytettäväksi aikaisemmin.
Tapaamisen lopuksi lähinnä anelin että saisin nukahtamislääkkeitä kun se uni ei vaan tule. Kirjoitti ketipinooria ja ataraxia. Eivät kyllä juurikaan unen tuloa helpota.
Nyt tässä odottelen pääsyä jonkin mielialatyöryhmän hoiviin.
Siis tapauksesta on kulunut jo melkein kuukausi eikä kukaan ole kiinostunut miten minä voin. ( samoihin aikoihin loppui myös työterveys, kun eivät tietenkään jatkaneet työsopimusta, kun tälläinen sairaus tuli) Ei aavistustakaan koska sieltä ottavat yhteyttä.
Eikös se mielialalääkkeiden kertaheitolla lopetuskin on melkoista arpapeliä?

Hei,

Tilanteesi kuulostaa vakavalta, itsemurhayritykset tulee ottaa aina vakavasti ja tässä tilanteessa niin ei selvästikään olla tehty. Sinulla on oikeus hyvään hoitoon ja jos suinkin mahdollista, suosittelisin ottamaan yhteyttä paikkakuntasi potilasasiamieheen jos tilanne ei ratkea muuten. Voit pyytää hoitavalta taholta yhteystiedot sekä ohjeet yhteydenottoa varten.

Muistathan että apua on tarjolla! Jos tilanteesi menee nopeasti huonoon suuntaan, voit aina soittaa hätänumeroon 112 josta lääkäriambulanssi voi tulla arvioimaan tilanteesi. Voit myös soittaa valtakunnalliseen kriisinumeroon 010 195202. Toivottavasti saat pian tarvitsemasi avun.

-Päihdelinkin moderaattori

k

Olen hiukkasen pihalla tällä hetkellä joten en lukenut sinun viestiä tarkasti. Mutta kyllä se henki lähtee jos vain sitä haluaa. Kaikki nämä överit lääkkeistä ovat vain huomion keräämistä, harvoin niihin kuolee.