Ei kankkusta

Olin aika onnellinen herätessäni - ei kankkusta vaikka onkin lauantai-aamu. Vielä kolme viikkoa sitten olisin jo tähän kellonaikaan eli aamuyhteentoista juomassa neljättä aamuoluttani. Kahvimukista, “lapsilta salaa”. Olen siis ylpeä itsestäni tänään. Pelkään kuitenkin heikkottani ja kyllä tuleva mietityttää, vaikkei sitä tosiaankaan etukäteen tarvitsisi miettiä. Pystynkö tähän varmasti pitemmän päälle. Sortuminen olisi katastrofi - minulle itselleni. Tiedän, että jos niin kävisi, niin joisin taatusti tuplasti entiseenkin kammomäärään verrattuna. Näillä ajatuksilla lähden nyt pihalle haravoimaan.

Hyvä hyvä hyvä, mukavaa krapulatonta päivää sinulle myös :smiley: olen itse valtavan onnellinen ja innostunut siitä, että tänään sai herätä vailla pöhnäistä oloa. Heräsin aiemmin kuin ikinä viikonloppuisin ja aamusta saakka on ollut hurjasti virtaa. En yleensä ole näin energinen, joten uskon tämän tulevan ihan siitä onnesta minkä ensimmäisenä aamulla kohtasin. Nimittäin sen raikkaan olon ja ymmärsin että krapulaton lauantaiaamu! Ei ihme, että energiaa puski heti :slight_smile:

Älä mieti liian pitkälle vielä. Ollaan yhdessä tänään raittiina, katsotaan huomista ja jatkoa sitten kun ne vastaan aikanaan tulevat :slight_smile:

Kiitos Jilla ja nyt kun päivä on kääntymässä jo selväksi illaksi, niin mukavaa ja raitista sellaista sinulle myös! Musta tuntuu ihan samalta kuin susta, siis olo on energinen ja olen virtaa täynnä. Tää oli kyllä päässy vuosien varrella unohtumaan, edellisen kerran tällaista oli 9 vuotta sitten, kun odotin nuorimmaistani :smiley:. Käsittämätöntä miten typerästi olenkaan aikaani tuhlaillut. No, eteenpäin näillä ajatuksilla ja nautitaan illasta! Mulla on tiedossa lepoa ja tän viikonlopun ilmaiseksi näkyviä Viasat-leffoja :slight_smile:

hyvä me!!! :smiley: täällä on myös ensimmäinen lauantai aamu/päivä/ilta ilman krapula!!! jeeee!! itseasiassa kun heräsin niin menin ensimmäisenä vessaan ja sanoin itselleni että hyi helvetti mikä olo…sitten menikin pasmat ihan sekaisin kun rupesin kuullostelemaan kroppaani että mites paha krapula tänään on ja sitä ei ollutkaan!! :laughing: kyllä siinä puoli minuuttia meni aivoilla tajuta että hei haloo joo on kyllä lauantai mutta ei oo krapulaa! :laughing:

tsemppiä tähän iltaan meille kaikille!!!

Onnittelut Lotta80! Niin sitä pitää. Toi hölmistyminen herätessä on kyllä huvittavaa, sitä oikein tunnustelee itseään ja ihmetys on tosiaan suuri, kun olo onkin ihan normaali. Mulla juominen on selvästi ollut myös tapa, en oo osannut viikonloppuisin tehdä enää mitään muutakaan. Tai perjantaina duunipäivän jälkeen on ollut sellanen kummallinen tyhjän päälle putoamis -olo, mikä on sitten tullu nopeesti täytettyä kuningas alkoholin avulla. Lauantai-aamun krapulaa olen sitten heti aamusta alkanut korjaamaan. Sunnuntaina vielä pari siihen karmeaan ahdistukseen ja morkkikseen ja eiku työviikkoa odottamaan. Keskiviikkona sit taas viimeistään oon jo “muutaman” taas ottanut ja niiden kautta alkanut hiljalleen laskeutumaan kohti tulevaa viikonloppua. Nyt tuntuu siltä kuin sukeltaisin jostain syvältä kohti pintaa, pikkuhiljalleen. Vielä on matkaa, mut koetan tehdä sen vissyn voimalla. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Voimia!!