Ei itketä lauantaina!

Perjantai-topicin innoittamana lauantaillekin omansa :slight_smile:

Sain uuden (tai no, käytetyn mutta toimivan) pesukoneen hajonneen tilalle ja pesukoneita rehkiessä ees taas kämpästä sisään ja ulos tuli kivasti liikuntaakin :slight_smile: Aika chilli meno, pari bisseä oon juonut ja illemmalla varmaan kaverille tietokonepelejä pelaamaan ja ehkä hitusen hiisaamaankin, jos siltä tuntuu. Mitä plinquelaiset aikoo lauantaina?

Same old. bisset mutta mistä pajat. Katsoin juuri idolssia netistä. olen rappiolla.

No ei itketä tääl ainakaan!

Pyöräytin iltapalaks aimo annoksen pastaa ja parmesaania (+ rucola,tomsku &sibula) (täysvegaaniks en kykene, ennenku löytyy yhtä makoisaa vege-parmesaania kuin toi perinteinen)[size=85](ja yhtä makoisaa maitosuklaata ku fazerin sininen)[/size] ihan mahtavaa musiikkia kuunnellen (Dark Dark Darkin The Snow Magic -albumi - mikä pysähdyttävä löytö taas kerran!), ja makuhermoja hyväilevää punkkua nautiskellen. Nyt alan siis vetää nassuun tuota aimoannosta, silkkisen punkun siivittämänä, ja laitan pyörii uusimman project runway -jakson! Ihan täydellistä saturday-night-feveriä!!

^ Katoitko jenkki-idolsssia? Mitä kautta?? Onko uus jo alkanut?! Joo, mä tiedän ton tilanteen Henry! Mä ymmärrän sua. I’ve been there. Vuos sit viimeks. Se on kyl tosi paha. Sieltä ei helpolla nousta. Mun pitää nyt kyl suojella itteeni ja koittaa nyt vaan sivuuttaa toi uusi alkanut kausi. (Ei vaan siis X-factor se olikin, jota oon kattonu viime vuonna. Sekä brittien, että jenkkien versioita… Mut siel oli kyl tosi hyviäkin! Olioli. Oikeesti! James Arthur lauloi raastavasti ja valloitti ikuisen paikan mun sydämmmestäni. Ja jenkkien se 13-vee pikkutyttö, mikäs sen nimi nyt olikaan?? En muista, mutta se oli jotain ihan epätodellista.)

Mää haluaisin lauantaibailaan jonneki! Mutten voi mennä, kun lupasin yöpaikan yhdelle kaukovieraalle, eikä se halua bailaamaan. Jo on kehnoa, ruuakskin on vaan omenoita ja nuudelia. Että vähän meinaa tää lauantai itkettää.

Mulla oli äsken muka purut hukassa ja vaan vihreää polttoa. Äsken hiivin ulos mukanani pari “lepäämään” jätettyä jointtia (vanhasta muovipullosta, puolikkaasta piipusta ja alumiiinista ja foliosta bongin) jotka avasin ja laitoin pesään.

Muutaman savun imasun jälkeen rupesi LA aamuyön rutiinit ja alkoi kunnon ruokafiasta. Itselläni jääkaapissa rahkoille pitää seuraa vain valo ja breikki viikonloppuna tänne landelle tuo tiettyjä etuuksia.

Otin lautasen ja alkoi inventaario/ratsia miten sen nyt haluaa ymmärtää mitä kaikkea äitini jääkaappi sisältää. Saaliikseni sain: Karjalanpiirakan, oliiveja, tsasikia, voita, fetaa ja ketsuppia. Tässä vaiheessa savuista oli n.10min ja hirveä nälkä kun viimeeksi olen eilen ilalla syönyt.

Kootassenani lautaselle eri etnisiä herkkuja tajusin että nyt alkaa tapas-kiertue.

No ainakin sain hyvät safkanousut ja rasistiksikin on paha haukkua kun miettii mitä äsken vedin vatsaani (alkuperämaasta välittämättä).

Niin ja siihen palaan vielä että minkälainen naisihanne mulla on nyt niin oon pitkän tauon jälkeen kuunnellut Jefferson airoplanea: White rabit. Sillä naisella on niin hypnoottinen, viaton mutta silti vielä/jo pilke silmäkulmassa.

Oon jo unohtanut itäeurooppalaiset. Se vaan on kun yksin kelailee asioita yksin kotona saattaa välillä harhailla muukin kuin lääkkeidenotto.

Jep jep. Pitäsköhän käydä vielä takapihalla polttamassa pikaset. Kohtuus kaikessa sanoo resukka. Nyt on helvetin hyvä ja tasapainoinen olo että miksi sitä turhaan pilaamaan polttamalla liikaa. Ainakin kofeiini vaikuttaa (aukasin uuden juhlamokkapaketin jälkiruuaksi) kun juttu ei meinaa loppua :sunglasses:

Itkin lauantaina :cry: . Olin muutenkin hieman huonoilla teillä, en onneksi pahasti, ja “väärässä” kaupungissakin. Ihanaa olla taas kaikessa rauhassa kotona ja roikkua Plinkissä tiistain kunniaksi :smiley: .

Perustetaanko yksintein joka viikonpäivälle oma ketjunsa? Esim. Torstai on toivoa täynnä -, Pikkulauantai(keskiviikko)-, ja Maanantaiaamuna krapula ja vapina -ketjut, noin alkajaisiksi :confused: .

^Joo! Ei pidä myöskään unohtaa sunnuntai-angsti -ketjua. Viikon hajottavin päivä vaikkei ois kankkustakaan tms… mistäköhän sekin johtuu? Niin kauan ku muistan, sunnuntai on ollut aivan vitun ankea päivä vaikka sen täyttäisi mielekkäillä aktiviteeteilla ystävien seurassa. Ehkä mulla on joku asennevamma… :unamused:

^ Tuskin, tai sitten sama vamma vaivaa täällä. Sunnuntai on viikonpäivistä pahin, aivan sama mitä tekee tai miten yrittää olla. Sunnuntain haistaa jo herätessä, ja sunnuntaina on aina harmaata. Silloinkin, kun aurinko paistaa ja linnut laulaa. Sunnuntaina itkettää ja masentaa, ahdistaa ja huolettaa elämä, maailmankaikkeus ja kaikki, eikä sunnuntaita pääse pakoon millään. Ei ikinä. Ei koskaan. Ei minnekään.

Lauantai, beibsit! Se on lauantai nyt! Mulla on omat yksityiset Abba-juhlat käynnissä jo lauantain kunniaksi.

Näin sairaseläkeläisenä luulis olevan sama mikä päivä on menossa mutta kyllä sunnuntai on haikea, onko muistoa menneestä vai se että vaimoke joutuu taas viikoksi töihin. Puolipakotin meneen kaupungille ostamaan itsellensä korun ku huomenna on hääpäivä ja vähän mieli maassa kun matka meni taas ohi.

Parhaat bänditreenit piitkään pitkään aikaan takana, flunssanpoikanen ja darrakin lähti kannutellessa :slight_smile: Mennyt sen verran railakkaasti koko viime viikko et tänään taidan vaan pysyä himassa… ja tissutella muutaman :unamused:

Onpas täällä hiljaista, kaikki on varmaan remuamassa ja bilettämässä. Itsehän siemailen luomuolutta ja fiilistelen musaa, semiankee meno mut eilisen jäljiltä ihan odotettavissa ollut olotila. Kohta joku kökkö scifi pyörimään ja sit varmaan unten maille, saturday night fever to the max! :unamused:

BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRGH!!!
itku
vitun tyhmä päivä aamusta lähtien.

Kyllä tulee biletettyä… :wink: :mrgreen: Kävin saunassa ja uimassa, ilman alkoholia… Kenties olen seonnut, mutta Nukkumattia odotellessa… :laughing: Pian untenmaille… :sunglasses: Ei tule morkkiksia, mutta tylsyys vaivaa… :astonished:

Mulla oli ihan sama vika. Itkin koko helvetin lauantain :cry: . Hyvä, jos edes jollain oli eilen hauskaa :imp: .

Tämä on aivan paska ketju! Eilenkin taas itkin ja kunnolla :cry: :cry: :cry: .

^ Ootkin sellanen itku-iita. Me muut säästetään murheemme sunnuntaixi (ja kaikille muille päiville kanssa, ehkä salaa lauantaillekin joskus).

^ Olenko mä tässäkin tapauksessa aivan kieroon kasvanut :cry: ?