Ihmettelin tässä että miksei mulle tuu enää euforiaa palasta…Alotin subun käytön joskus 3v sitten ja sain vitun hyvät olot! Lopetin kaman käytön ja olin vuoden käyttämättä mitään…nyt taas on tullu opiaatit kuvioihin
Ostin palan yks päivä ja otin aluks pienen viivan ja huomasin että reflat lähti mutta ei tullu mitään oloja. Otin päivän mittaan sitten isompia annoksia ja huomasin että oon vetäny yli 4mg. Ei minkäänlaista euforiaa vaikka olis missä asennossa, vierotusoireet vaan lähtee ja lämmin olo (hikoilua), pää tuntuu paineiselta yms!
Mistä johtuu ettei tuu enää minkäälaista hyvän olon tunnetta Ainut mistä tulee olot on unikkotee ja oxyt
^ Elimistö kun ehtii tottua siihen bupreen, niin se jää tavallaan “muistiin” ja vaikka pitkänkin tauon jälkeen ottaisit, niin niitä ensimmäisten kertojen oloa et enää saa… Valitettavasti…!
En tiedä mistä toi johtuu ns. lääketieteellisesti, mut ainaki bupren kans se menee noin ja varmaan joittenki muidenkin lääkkeiden kans.?
Joku tääl osaa antaa varmaan ihan virallisen syyn tolle ilmiölle (esim. Petri tai Hilbert) mut mä vastaan vaan omakohtaisen kokemuksen perusteella.
^No sit on vähä outo homma…!?
Mulla itelläni loppu ne euforiat tosi äkkiä ku aloin aikoinaan bupren kans leikkii, varmaan ihan ensimmäisten viikkojen aikana…?!
Ja sen jälkeen niitä ei ole kokenu enää, tosin en ole kyllä ilmankaan ollu kun ihan muutamia katko-yrityksiä, jotka eivät ole juuri viikkoa kauempaa kestäny…
Mut esim. kaverillani kävi juurikin noin, et se oli varmaan pari-kolme vuotta koskematta subuun/mihinkään, ja silti kun kokeili sit joskus pitkän tauon jälkeen, niin kertoi sen olleen todellinen pettymys.! Olisko sit odottanu samalla tavalla ku sinäkin niitä alku-oloja, joita ei enää saa takas koskaan kun ne on ns. “joskus käyttäny” ??
Voi herranen aika sentään! Jos olet kiskonut siellä Oxyja ja unikkoteetä, niin eihän tuollaisten jälkeen bupre paljoa missään tunnukaan, kun on tottunut oikeisiin oppareihin. Varsinkin, jos sulla on vielä reflat noista em. roippeista, niin eihän Subu siinä vaiheessa tee muuta, kuin helpottaa niitä. Jos olisit ollut vuoden ilman ja sitten siitä suorilta vetänyt pelkkää Subua, se olisi voinutkin tehdä olot, mutta mistään euforioista en menisi takuuseen siinäkään tilanteessa. Itse olin joskus reilun vuoden ilman mitään oppareita, lopetettuani bupren kylmällä kalkkunalla, ja kun se jälkeen vedin Subua, niin kyllä se selkeästi tuntui, teki oikein miellyttävänkin olon ja jopa nuokautti hetkeksi, hyvin lievästi tosin, mutta en mä siinäkään voi hyvällä tahdollakaan sanoa tunteneeni mitään kunnon euforioita. Ylipäätäänkin bupre on sen verran heikosti euforisoivaa opparia, että eipä siitä kunnon opparioloja saa revittyä, kuin tyystin tolettomana. Jotkut, joilla siis on tolea bupreen, sanovat jopa, että kodeiinistakin saa irti enemmän oloja, kun se on kuitenkin oikeaa opiaattia, vaikka hyvin mietoa onkin.
Yhdistelmä siitä, että opioidioloihin ylipäätään tottuu, siitä että kyseessä on osittaisagonisti, siitä että kyseessä on kattovaikutuksen omaavaa osittaisagonisti ja siitä, että jo muutaman milligramman (nasaalisti tai IV:nä) jälkeen annoksen lisäyksen pitää olla erittäin tuntuva että edes nimeksi lisää vaikutusta (siis yksinkertastaen ja lukuja päästä heitellen annoksen tuplaaminen 0,5mg:sta 1mg:aan voi tuplata vaikutukset, mutta annoksen tuplaaminen 8 mg:sta 16mg:aan saattaa lisätä vaikutuksia enää 10 %).
Olin HC morfiini ja konikoukus, ennen subui. Ei ne sen jälkeen muuta ku tuonu refloaolon. 17 v kunnon aineita, sitte 7 v bubree, 28 mh/ vrk. En ees huomaa et olisin ottan jotaa.
Niin siistä ettei bubre oo huumeopioidi. No ei todellakaan. Ekat vuodet,[Poistettu IV-annostus -Päihdelinkin moderaattori]. Ja se polle pahemmast maasta ku suomi, mis ei jatketa, ja ku ostat maahantuojalt, 80-100%
No niin no, ei mulla kyllä nykyään niistä vahvoistakaan täysagonisteista juurikaan euforiaa tule, ehkä ekat 100mg oraalisesti ku oksikodonia ottaa niin vähän tulee, mutta sen jälkeen ei ees 400mg/päivä sano kovinkaan paljoa. Sivuvaikutuksia kuitenkin tulee sen verran (esimerkiksi nielemisvaikeuksia), että tietää ettei oo turvallista enää enempää ottaa.
Mutta mutta: niiden nuokkujen ja ns. sinisen miehen välinen annostus ei ole suuren suuri.
Tosin en oo nyt kyllä pitkään aikaan muita opioideja oo ottanut kun jo 5v ollu korvaushoidossa, sitä ennen meni just esmes oksikonia 300mg päivä ja muuta vastaavaa älytöntä.
Nykyään menee pamitkin mulla päähän, jos vaikka 6 sinistä ottaa, tämä johtuu varmaan siitä etten vuosiin oo ottanu ku respalla olevat enkä mitään pillerikännejä oo vuosiin ottanu. Mutta siinä menee monta monta vuotta että tolet laskee ja kyllä sitä nelikymppisellä narkkarilla on jo perustolet vähän kaikkeen…
Nii… Kun on toleranssi maximissaan, nuokuille viel pääsee. Niistä vain ei koskaan herää, ei ainakaan kukaa mun kaveri, siksi jos olet siinä jamas, et 2 g puhasta diamorfiinia (lue:heroiini)/vrk ei muuta kuin vähän väsytä kun huono hengittää, T-paita päälle ja 4 tunnin lenkki säällä ku säällä.
En oo ollu onneksi vuosiin, tiedän historiasi, et ei siinä mitään. Se euforiakin on kovin suhteellista…
Nimenomaan, se toimivuuden ja övereiden raja on hiuksenhieno.
Sen se tekee…Ja tarkotan övereillä ihan sitä että henki lähtee…