efedra

hep!
tekeekö noilla gardenin efedra, ephedra viridis siemenillä yhtään mitään???
siis onko niillä mitään viihdekäyttö arvoa… – kai niistä varmaan jonkinlainen kukka kasvais…
(ei varmasti mitään samaa meininkiä kun efuissa)

kukapa tietäisi?

Koita kasvattaa, en kyllä tiedä niiden vaatimuksista, mutta koita etsiä tietoa. Sisältävät ainakin efedriiniä ja pseudoefedriiniä, että ainakin lenkillä kayntiä helpottaa ja nopeuttaa.

Onko tämä sitä ns. yrttiefeä josta keitetään efeteetä? Jos et ole punttimiehiä, heitä vesilintua. Efe ei vissiin ole mikään paras viihdekäyttölääke näin perstuntumalta ja mutulla sanottuna. Treeniin sillä kyllä saa potkua, joten lähetä mulle. Kesäkuntoon 2005 projekti suorastaan huutaa efeä koneeseen. :wink:

Vaikea kasvi kasvattaa, mutta ihan hyvä yrtti se on. Ei siitä kyllä muuksi kuin lääkkeeksi juurikaan ole. Jotkut amfetamiiniriippuvaiset sanovat sen kylläkin sopivan eräänlaiseksi korvaushoitolääkkeeksi.

No efe auttaa väsykseen kun sitä ottaa hiisauksen sivussa hieman. Ihan miellyttävä siinä yhteydessä.

Onko sen ottaminen kovinkaan terveellistä raskaammin liikkuessa?

efedriini kyllä auttaa väsymykseen tiettyyn pisteeseen asti tod. hyvin.
mut tole kasvaa kyllä nopeasti, ja krapulaan se on hyvä apu jos tarttee esim. selvitä töihin.
ja kyllä sillä saa hyvän fiiliksen päälle alkoholin kera ,ei juuri väsytä,siis jos ei ole aikoihin niitä (efuja) maistellut.
HYVÄÄ EVÄSTÄ!

mut nyt kysymys tosta luonnonperäisestä efedra siemenestä,et onko sillä jotain saman tyyppistä vaikutusta???
vaikka siemeniä popsimalla tai onko kasvin lehdillä minkälaisia käyttö ominaisuuksia??

Muutaman kerran sitä pulveria oon vetäny, valvottaa ihan yhtä hyvin ku amfetamiini. Eli paskaa :slight_smile:

jotain tämmöstä mäki oon kuullu. et vähän ku paskaa piriä… kokemuksesta en kyl osaa sanoo.

Tuskin kauhean fataalia(jälleen mutua) on jonkin treenauksen yhteydessä maistella, vaikka syke tietty nousee aika haipakkaa. Enemmän mä välttelisin darran yhteydessä noita efuja, kun muutenkin sydän tekee silloin mitä sattuu.

Toi efe on vissiin aika pitkälti myös punttaajien suosiossa siksi, että nostaa kulutusta(–>laihtuu) ja tiristää rasvaa siinä yhteydessä tehokkaasti, tietty ton lisääntyneen vireyden lisäksi. Sanovat että lisää sosiaalisuuttakin, en tiedä kun kokemusta ei ole, mutta efe on amfetamiiniin verrattuna vissiin enemmänkin kropan buustaamista varten, kun piri taas virkistää mielen. Lisäksi tää pirikatkisefekti tullee kanssa muistuttamaan baari-illan päätteeksi, kun eukko makaa vieressä ja kummastelee ettei ikinä ole NOIN pientä peliä nähnyt. :wink:

saako tuota laillisesti suomesta