Joo toi 350mg on siinä rajoilla et pysyy alemmalla 2p:llä. 400mg+ voi jo olla melko sekavaa ja mulla jopa muistikin saattaa pätkiä pahasti kun ei ole enään tolea ollenkaan. Täytyy kanssa tislata toi pullo ja ottaa ehkäpä 250mg joku ilta ja toinen ilta 350mg ja sitten taas joku kerta tislata lisää ja ottaa 450mg ja sitten 600mg ja sitten 800mg ja sitten 1000mg. Näin mä oon saanu dekseistä parhaat kuosit. Kun joka kerta lisää hieman annosta ja sitten pitää kunnon tauon. Ja nämä siis 2-4viikon välein.
Nahka. Vielä sellasta, että en nyt ajatellut mitään erotteluja tässä alkaa väsätä, niin kannattaako kun juo suoraan Resilar pullosta, niin olla jotain muuta myös mukana? Riittääkö Imodium, jos alkaa vääntämään vatsaa jollain tavalla?
vaikuttaa kyllä aika nihkeeltä päihteeltä. join resilar pullon raakana eikä siitä tullut muuta kuin uni ja sekava painajainen. tiedä sitten vaikuttaisiko eroteltuna paremmin.
No siinähän se dexmi-trippailun idea pitkälti onkin, että se on juuri sekava painajainen.
En tosiaan ymmärrä sitä miten jotkut voivat vetää DXM:ää jopa päivittäin. Yhdysvalloissa, missä saatavuus on parempi eikä erottelukaan tarpeen on aika paljon näitä himodexereitä.
Eli joskus tuli kysyttyä DXM+kärpässienet kombon turvallisuutta. Samasta uudelleen:
Erowidin, Third Plateun ja muutamat muut (includig DXM-faq) läpi kahlattuani en löytänyt ensimmäistäkään mainintaa kombon mahdollisista vaaroista tai tunnettujen vaarallisten kombojen joukosta lähellekään vastaavia aineita. Tämä tietenkään ei tarkoita turvallisuutta mutta…
Molemmat ovat dissosiatiiveja, siksi kiinnostaa koska kombosta voisi irrota melkoiset kokemukset. Millaisia ovat yleensä kahden eri ryhmän dissosiatiivien kombot?
…
Syvällistä aivokemiaa jota olen em. päihteistä kaivanut:
DXM siis vaikuttaa sigma/PCP (ligandeihin/reseptoreihin?) yksinomaan.
Kärpässienen päihdyttävät ainekset puolestaan ovat lähinnä GABA-aktiivisia.
Onko näillä kahdella aivofysiokemiallisilla järjestelmillä kuinkakin paljon tekemistä keskenään? En löytänyt lääketieteellisiä julkaisuja joissa näiden aivofysiokemian osa-alueiden synergia olisi negatiivista.
…
Hmh. Missä ovat kaiken avun tuollapuolella olevat itsestään totaalisen välinpitämättömät sekakäyttäjät kun niitä tarvitaan testaamaan onko joku kombo turvallinen…
olipas eilen lyhyt DXM vaikutus (400 mg nautittuna kertaannoksena, myöhemmin 200 mg boostit)…
nauttimisesta kesti 30 minuuttia kun alkoi tuntumaan, sitten euforisia nousuja kesti about 1h , sitten 1 tunnin sekoilin , sitten sillä vitun 20 mg tenoxilla palasin takaisin selväksi, tylsää, kesti siis yhteensä 2,5 h. eikä boostauskaan auttanut.
Mulla ei oo kyl koskaan tullu mitään muutaku ripuli tosta jutusta. Emmä tosin muista oliko se ripuli vai kova paska, mutta paskantamiseen se kuitenki vaikutti. Aikamoinen trippi.
Tää on vaan mutua… mutta sen tiedän että DXM toimii glutamaattijärjestelmän kautta.
En tiedä kuuluko sigma-reseptorit glutamaattijärjestelmään, mutta mielestäni merkittävää sigma-aktiviteettia alkaa esiintyä vasta SIGMA-plateaulla, eli toistuvan käytön jälkeen.
Sigma-respat aktivoituu myös skitsofreniassa.
Kärppärit sitten on tosiaan jotain GABA-juttuja, muskariinireseptorit, luonnollisesti.
Dexmistä en tiedä, eikö se myös vaikuta jonkun opiaatin isomeerinä opiaattireseptoreihin.
Miksi kukaan ei oikeasti tunnu tietävän tosta varmaa tietoa. Kiinnostais niin perkeleesti tietää esim se että miksi se toimii lähes joka kerta poikkeavalla tavalla vaikka annos olisi sama ja miksi se toimii erilailla eri annoksilla. Siis täydellinen raportti nyt kehiin. Eikö täälä ketään narkkitohtoria kirjoittele ?