DXM

Kovasti kiinnostaisi kokeilla…85kg ja ilonen mieli. Onko vinkkejä?

Ei kait siinä kuha muistat pitää sen ilosen mielen. Tuolta se kaikki muu tärkee varmaa löytyyki: soul.fiveam.org/~robsku/dihkal/dxm.html

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq/dxm_faq.shtml

“DXM käytettynä samanaikaisesti joidenkin huumeiden tai lääkkeiden kanssa saattaa pahimmillaan olla hengenvaarallista! Erityisen vaarallisia voivat olla lääkkeistä ainakin masennuslääkkeet ja yleisistä huumeista ainakin ekstaasi.”

Mietin vaan että oisaisiko joku hieman täydentää tuota masennuslääkkeiden ja dexmin “kombottelua”…

Eli kun ite syön cipralexia ja olen useeseen otteeseen dexmin kanssa kikkaillut eikä ainakaan omalla kohdalla onneksi ole mitään tapahtunut, niin mitähän masennuslääkkeitä tässä tapauksessa tarkoitetaan?

Ja lainattu tekstihän oli tuolta DIHKALista.

Mul ois hämärä mielikuva että remeronia ois sanottu vaaralliseks dexmin kans.

Kaikki ne masennuslääkkeet on riittävän vaarallisia kompottaa. Ite en lähtis ottaan dxm jos olis kuurit päällä. :exclamation:

entäs risperdal ja DXM?

Voi kakka :open_mouth: Mullaki on toi cipralex meneillään, vittu hyvä ku kuuli tuostakin ko oli suunnitelmis ottaa dexmiä mut taitaa jäädä väliin. Entä jos on vaikka päivän ottamatta tota cipralexii, nii saiskohan si ottaa dexmii turvallisin mielin??

Eiks noilla masennuslääkkeil oo aika pitkät puoliintumisajat? Siis poistuu hitaasti elimistöstä.

Noh, sanoisin ettei kannattais koska itse sain serotoniinisyndrooman AYAHUASCASTA…

Juu no kiitti! Pitänee sit siirtää parempaan ajankohtaan ton vetämine.

Ainakin tosi huono olo tulee.

Mut mä vedinkin sitä ihan järjettömiä määriä…

Outoa… itellä kun ei tosiaan ole mitään oireita tuosta tullut vaikka se lääkitys onkin päällä. Hyvä tietysti niin, enkä tällä tarkoitakkaan että lähtekää vaan kaikki muutkin vetämään mutta näin siis itsellä.

Enpä ihmettele. Kyseisessä sopassa kun on MAO estäjä mukana ja MAO estäjiä SSRI lääkkeiden kanssa ei todellakaan sovi yhdistää.

MAO estäjät ne on DXM:nkin kanssa vaarallisempia kuin SSRI lääkkeet. Serotoniinisyndrooma lienee mahdollinen SSRI kuurillakin, mutta kaiketi aika epätodennäköinen - ja se todennäköisyyskin riippuu siitä mitä SSRI lääkettä käytetään ja millä annoksilla. Usein olen lukenut raportoidun DXM:n vaikutuksien muuttumisesta SSRI kuurilla, mutta itseasiassa en kertaakaan serotoniinisyndroomasta.

Silti, tämän viestin peruustella ei vielä kannata rynnätä ressua juomaan…

Ehkä et kuullut, mut mä vedän Seroquelii, Lamictalii ja 60mg Sepramii…Eiköhän siin oo jo aika lähellä serotoniinisyndroomi ISOLLEKKIN miehelle kuten ite oon…TOSIN, TODISTEITA TÄSTÄ EI OLE, olin vaan VITUN sekaisin ja sain lääkitystä syndroomaan… VOI, huom VOI olla et se oli vaan VITUN PAHA trippi koska vedin ihan hirveet annokset aineita…Oli Pakko tilata ambalanssi koska luulen et kuolen. Teholle päädyin jos sain anti serogenista lääkettä…

En haluis enään KOSKAAN sellaista kokemusta, kuten oon sanonu vain psykedeelien vetäjät tietää miltä tuntuu kun menettää järkensä, mut mulla oli viel et luulen että KUOLEN…

Trippivahti pitäis olla! Joka rauhoittais ja muuta, se vois hyvin selviytyä sillä…

Kiitos vastauksista! Ton seroquelin jätin kyllä mainitsematta mutta eihän sillä ainakaan pitäisi mitään kummempaa tulla kun ei oikeestaan masennuslääke edes ole… Vai kuinka?

Siistii! Ei mulle tullu mitään oireita vaik on mirtsatsapiimi(tai jotai sinnepäin) lääkitys mutta DXM annos oli korkeintaan kyl vaan 300millijotain eli mitä puolesta pullosta irtoaa.

Tässä kämpässä seroquel ei ainakaan ole masennuslääkkeenä toiminut, pikemminkin päin vastoin. Psykoosin estoon sitä määrättiin. Toimihan se, psykooseja ei tullut, vitun paska olo kylläkin, puoleksitoista vuodeksi.

Jeesjees. Oon kans reilut pari vuotta tota ja cipralexia syönyt.
Jotenkin se seroquel tekee ehkä vähän “aivokuolleeks” tai jotain… :unamused: