onks joku kokeillu syödä noit duactei et tuleeks niist jotai oloi tms… ??
jos tulee niih annostus kiitos jos niist nyt ylipäätään on mihinkää!
T: durang
Jos säästäisit ne Duactit ihan ohjeenmukaiseen käyttöön. Ei niistä ole muuhun.
Jumalauta mikä hölmö!
Haluatko sinä, että sinulle sanotaan, että vedä vaan ne ryynit ja hyvä meininki tulee??!!
Vai haluatko, että sinulle sanotaan, että anna niiden ryynien olla?
Luultavasti teet niin kuin täällä neuvotaan. Voihan vittu näiden idioottien kanssa.
eiks sitä kysyy saa, ku jostai vaan luin niih ajattelin vaan kysyy…
Saa tietysti.
erlang… mee ja osta kunnon huumehita mielummin, ei tarvii randomi nappei syödä mistä ei kuitenkaan mitään erikoisia oloja koskaan saa.
Niin, niissä on sitä antihistamiinia 8mg ja pseudoefedriiniä 60mg. Mutta turhaan syöt, jos syöt. Räkätautiin ovat mainioita.
En tiedä oliko psyykkistä, mut mulle tuli kyllä todella mukavan energinen olo noista, ja sillä hetkellä ollut tyls’ä olo hävis.Ja autto tietenkin nenän tukkoisuuten tosi hyvin.Saattoihan se energinen olo johtua myös siitä,että kun sai monen päivän nuhassa olon jälkeen taas happea…En tiedä.Mut kiva olo tli joka tapauksessa.
Mä söin Duacteja levyllisen, ja olot oli aika mukavat… Väittäkööt muut mitä vaan. Mahto olla sitä placebovaikutustaki mukana, mut ei se mitään.
Huh huh mitä menoa.
minä joskus nuorempana myös.
tuli mukamas joku olo, mutta enpä tiedä
Minä olen saanut Duactia reseptillä ja se on varsin hyvä lääke - siihen mihin se on tarkoitettu. Siitä ei todellakaan ole mihinkään muuhun, eikä tarvitsekaan olla.
Eikös se ole jonkun lainen allergia lääke? Itse oon ainaki kuullu meinaan sellasta juttua, että joku söi jotain allergialääkettä ja pääsi jonkun moisiin oloihin!
Sillon kun lääkäri mulle tuota määräs kun oli niin kauheet limat kurkus ja muutenki sillee ni se sano et ei kannata ottaa illalla sen piristävän vaikutuksen takia…
Otin kyl illallaki ja hyvin sai siltiki unta.
Väitänpä, että juokseminen on huomattavasti helpompaa pseudoefedriininvaikuttaessa. Kokemusta nuoruusvuosilta, ero oli huomattava. Silloin aloin luopumaan urheiluhaaveistani, kun huomasin, että lääkkeillä pääsee kovempaa, kuin putsina ja sitten pian tulikin jo pilvi ja sitä myötä lähti juoksuhalut.
Kyllä se piristää. Ainakin minua…mutta olenkin herkkä stimulanteille.
varsinki jos se omppuviini onki jotain pakkasnestettä tai jotain…
Nenän tukkoisuuteen Duactit toki toimivat hyvin. Töissä ollessani söin välillä Duacteja Diapamin kanssa vähentämään pamien väsyttävää vaikutusta. Toimi mielestäni oikein hyvin. Pamit rentoutti, mutta kuitenkin pysyi ihan hyvin hereillä niin että pystyi tekemään töitä. Nykyään ne pamit ei enää väsytä, eivätkä valitettavasti oikein rentoutakaan
allergiaan minäkin olen noita syönyt jo lukuisia vuosia… en kyllä silti oo koskaan huomannu niissä mitään muita vaikutuksia ku just lähinnä auttavan nuhaan tai silmien jatkuvaan valumiseen.
mutta sit taas en kyllä pahemmin niitä laattatolkulla olekaan kerralla vetänyt.
Mulle Duact, Panacod ja Diapam yhdessä käytettynä aiheuttavat ihanan hieman väsyttävän euforian. Puuhastelen kotona kaikenlaista ja mietin suuria…