Terve, oon uusi täällä, taino oon näitä jo pitkän aikaa seuraillut ja lueskellut mutta nyt tuli sitten pakko rekisteröinti eteen, sillä. Kaveri sanoi kun menin buprea hakemaan että tässä olisi mopoa(morfiinia) kysyin mikä on lääkkeen nimi. Sanoi että tämä on Dolcontin 10mg, no aloin sitten netistä ettimään tietoa niistä mutten oikeen mitään löytänyt ja nyt vähän epäilyttää.
Minulla on siis 2 punaista/vaaleanpunaista kuperaa tablettia missä ei ole mitään merkintää, onko nämä dolconteja vai mitä?
Ei viitsisi ihan mitä vaan tunkea naamariin ja ajattelin ne muutenkin syödä vasta huomenna koska olen tänään ottanut buprea jonkun verran.
Dolcontin
60 mg depottabletti: vaaleanpunainen, filmipäällysteinen, pyöreä, kupera, läpimitta 7,2 mm, merkintä DZ.
60 mg:n depottabletti sisältää morfiinisulfaattipentahydraattia 60 mg vastaten 45 mg morfiinia.
10 mg depottabletti: valkoinen, filmipäällysteinen, pyöreä, kupera, läpimitta 7,2 mm, merkintä DO.
Ainoo pinkki/punanen merkitsemätön tabu minkä tiiiän on ketipinor 25mg…
Ei ole ketipinor 25mg kun niitä sattuu tuossa olemaan, nämä on hieman paksumpia.
Nämä on tosiaan vaaleammanpunaisia, muuten täsmää täysin tuohon 60mg dolcontiniin mutta ei vaan ole mitään merkintää.
Seroquel 25 mg on pikemminkin oranssi… Mut jos ei ole mitään merkintää, epävarmaa… Mä joskus vedin Xanoreiks luulemiani pillereitä, mut ne sattukin olemaan betasalpaajia. Ei hyvä. Tästä o n aikaa. Ja olin niin sekaisin ja noh, jotain muuta, etten paljon piitannut. En tee moista enää!
Seroquel 25 mg on pikemminkin oranssi… Mut jos ei ole mitään merkintää, epävarmaa… Mä joskus vedin Xanoreiks luulemiani pillereitä, mut ne sattukin olemaan betasalpaajia. Ei hyvä. Tästä o n aikaa. Ja olin niin sekaisin ja noh, jotain muuta, etten paljon piitannut. En tee moista enää!
Äh, sekotin. Ketipinor 25 mg oranssi. Mut jos tabletis pitäis olla merkintä, eikä sitä ole, miten se vois olla oikia lääke…? Jos kamu erehtyny…
No oottelen tässä 24h nytten että bupret laskee ( käytellyt sitä päivittäin vuoden ja oli just tällä viikolla kolmen päivän taukokin siitä ). Huomenna illalla otan ensin yhden sillähän se sitten kai selviää… Raportoin sitten oloista tänne.