Dityppioksidi/Ilokaasu

Miksi ylipäätään käyttää mitään huumeita, kun aina voi impata halpaa ja laillista bensaa :unamused:

Voi vitun neropatti, mikähän ihme tämän viestin tarkoitus oikein oli?

Ilokaasu on ehkä hieman vähemmän haitallista terveydelle ja siitä saa myöskin hieman paremmat olot. Bensaa ei hirveästi tarvitse impata kunnes kuolet tai saat aivovaurion ja ilokaasun haitat ovat lähes olemattomat. Bensiinistä tulee myöskin kuulemani perusteella pää todella kipeäksi ja vaikutus ei edes ole välttämättä mikään kovin miellyttävä.

Vai oliko tuo vain jotain ihmeen sarkasmia tjsp.?

Mun mielestä ilokaasu on turhan kallista.
Amyylinitraatti on halvempaa ja riittoisampaa, ja olot suurinpiirtein samat.

Ohhoh :open_mouth: Päihteiden vaikutukset ovat tietysti yksilöllisiä, mutta amyylinitriitin ja ilokaasun rinnastaminen on kaikkien tuntemieni testaajien mielestä suunnilleen sama kuin jos sanoisi kaljapullon vastaavan speedballia.

No mun kokemuksen mukaan poppers vaikuttaa vähän kuin ilokaasu, ehkä hieman voimakkaammin.

Ei todellakaan ole mitään tekemistä popperssin kanssa mun mielestä. Popperssista tulee pää kipeeks ja ei oo kivaa. Suomestakin saa noita tukkupaketteja tilattua nykyään ihan kotiin asti. Joltain kermaa sivustulta.

:arrow_right: mä olen samoilla linjoilla, eikä mulle ainakaan mitään pääkipua popperssista oo tullu tosin en kyl oo impannukkaan muutamat nuuhkut per ilta ja ihan jees tavaraa, ilokaasusta en oo saanu oikein mitään muuta irti ku et kaikki kuulemani kaikui ku ois ollu jossain metalli astian sisällä.

:smiley: viis vuotta vanha vaa… ja oliks eka viesti vuodelta 2004 :sunglasses:

Joo mut ilokaasu on jees.

Olen huomannut, että vaikka ilokaasun aiheuttama euforia on nopeasti ohi, jää siitä kuitenkin jonkinlainen muuntunut tajunnantila ehkä noin 30-40 minuutiksi käyttämisen jälkeen. Ei tietenkään jos imaisee vain muutaman kapselin kermasifonista, mutta jos puhutaan vaikka parista paketista puoleentoista tuntiin. Ja kun sen ensimmäisen on ottanut, niin siitähän ei enää peräännytä, vaan kaikki kiskotaan viimeistä kapselia myöten.