diapamin poltto

Onko kukaan täällä mahtanut polttaa diapamia? Itselle tuli vähäksi aikaan “pilvimäinen” olo. Onko kokemuksia?

Jos tämä ei ole trolli. Niin älä nyt ihmeessä polttele bentsoja. Hyötysuhde syötynä yleensä 90%.

Se lääke ei ole tarkoitettu poltettavaksi. Olettaisin todella harvan edes miettineen tollaista :slight_smile:

Joka päivä polttelen pameja ja rivojani. :smiley:
Not. Ihan kurkusta alas ne menee…

Lääkkeitten polttaminen on yleisesti ottaen about yhtä fiksua kuin niiden työntäminen korvaan.

Mut pamisuppo ois ihajjees. Sen vois työntää…no sinne, minne päivä ei paista. Nopia vaikutushan on tärkiä asiaja. :bulb: :bulb: :bulb: (voi hyvä luoja… :mrgreen: )

Kaikkea sitä ne keksii :unamused: :laughing: Joo suppo olis pop :laughing:

Ei helevettiläinen näitä pellejä, ei pahalla mutta jos et saa mistään kukkaa niin älä polta sitten mitään, älä oikeesti ole noin hölmö, että poltat diapameja!

Voe elämä :exclamation: :open_mouth:

:laughing:

Hauskin viesti aikoihin. Trollaus tyylillä, ilman toisille vittuilua tai uhittelua, on aivan liian aliarvostettua.

:laughing: :laughing: :laughing:

Aamulla Temgesic 0.4mg oon sulatellu kielen alla yhden 5mg diapamin niin jo lähtee vanha kone käyntiin siitä vessaan ja muut lääkkeet naamariin, sulaa puolet hitaannin mut toimii paljon tehohkaammin. En horju kuten teemun kanssa vaan kävelen ihan normaalisti, selkä taittuu ja välillä tuntuu tarvinko muuta lääkitystä, varoiksi sitten 3*300 Gapapentini, 200mg Tramalia ja sydän yms lääkkeet. Oikeilla vois päästä vähemmällä.

Ihan aluksi kiroan mokkulayhteydet alimpaan helvettiin, 100M valokuidun jälkeen mokkula tuntuu HC HITAALTA. Sitten asiaan. Uskon, että ketjun aloittaja on todellakin polttanut diapamin tai diapameja. Olen nimittäin nähnyt ja kuullut hullumpiakin päihtymistapoja:

Ala-asteen neljännellä, ehkä jo kolmannella luokalla oli samalla luokalla tyyppi, joka jauhoi erilaisia muoveja jauheeksi ja poltti niitä sätkinä, kaiketi tupakan joukossa, mutta aika “rajuilla” annoksilla tupakan määrään verrattuna. Tiedän tämän, koska hän yritti muutaman kerran saada poltteluseuraa (lue kohtalotoverin). Eräästä mustasta muovista, jota oli hänen mukaansa mahdotonta löytää lisää hän sai, omien sanojensa mukaan parhaat olot. Ei mennyt kauankaan, kun tyypillä alkoi kieli roikkua suusta, puhkesi outo ihosairaus ja keskiarvo koulussa laski 3:lla numerolla. Luonnollisestikaan en kokeillut kertaakaan kyseistä päihtymistapaa.

Samalla paikkakunnalla, jotkut, kun olin jo itse aloittanut päihdeuran, injektoivat keskiolutta, jos huumeksia ei ollut saatavilla. PK-seudulla taas eräs tyttö tykkäsi injektoida vodkaa.

Kotkassa oli vuoden -98 (tahatonta huumoria) paikkeilla bensanimppaajien jengi. Yksi hyypiö tästä porukasta kertoi, että hänellä on porttikielto paikkakunnan jokaiselle huoltoasemalle, joten bensiiniä joutui ostamaan, tai pyytämään mopoilijoilta. Kaveri hehkutti bensiiniä tosi upeaksi huumeeksi ja kertoi, että siitä menee niin sekaisin, että sitä alkaa aina lopuksi juomaan. Rauha hänen edesmenneelle sielulleen.

Milloinkohan joku kysyy täällä, haistelevatkohan muutkin nuotiolla poltettuja polkupyöränkumeja…

Itse diggaan kyllä tuosta kuminpoltosta… (PRÄTKÄLLÄ leikkiessä :laughing: )

Mulle prätkä niin pääsisitte musta eroon alle viikossa, olen tuhottoman onnettomuusaltis ja valitettavasti nopeusrajoitukset ovat vain viitteellisiä. 1 x ulosajo autolla 100 km/h, 3 x auto ajanut päin, joista yhdellä kerralla lensin suoraan ekan auton tuulilasista vastaantulevan auton tuulilasiin, kierähdin maahan ja kun huomasin, että pystyn vielä juoksemaan, jätin solmuun vääntyneen polkupyöräni onnettomuuspaikalle ja juoksin 300 m apteekkiin hakemaan reseptilääkkeet, kun oli kiire. Oli autoilijan vika, mutta se että lääkkeet loppuu on pahempi, kuin rikki menneet vaatteet ja keho täynnä ruhjeita…

Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Tuo respojen haku lääkäristä kuulostaa huvittavalta, noin niinkuin kun miettii autoilijan ja silminnäkijöitten kulmasta katottuna :laughing: Tosin eihän se hauskaa ole varmasti ollut kun kauheet tärinät varmaan ollut päällänsä hakemaan niitä… :confused: Juu nuo nopeusrajat on melko viittellisiä. Eikös se jotenkin niin mene että hauskuus alkaa +300km/h:ssa? :smiling_imp:

Offtopic. Yleensä on, mut ootko koittanu mikä ero on oxycontin 80mg:n tunkemisella sitä korvaan tai polttamalla pelliltä. Voin sanoo et ero on aika kova, tosin en oo itekkää viel tunkenu niit korvaan. Mututuntuma on aina toiminu, vaikka en siihen aina uskokkaan.

En, koska Oxycontinin polttaminen olisi myös aivan vitun typerää.

Mikä siinä on niin vitun typerää? Ettei vain olisi mielestäsi typerää. HUOM MUN mielestä on typerää rätkiä kamaa ränniin, vaikka siitä saisi kuinka nopeat vaikutukset ja vaikka siinä säästäisi kuinka paljon rahallisesti. Mielestäni on aivan VITUN tyhmää alkaa tuomitsemaan ja arvostelemaan, ennenkuin on faktaa pöydässä tai edes kunnolliset perustelut. Mielipiteillä arvosteleminen on tyhmintä mitä äkkiseltään tulee mieleeni.

Minä poltan aina pamini kerralla.
sata pamia kun imasee kerralla älystä niin onpas fiksu olo.

Imo parempi kuin kokaiini korvassa… :mrgreen:

Pitkään alumiinifoliolta douppia poltelleiden yskintää ja vaivalloista rohisevaa hengitystä oli ikävä kuunnella, eikä se alumiinikaan ihan terveellistä kai ole loppupeleissä. Toisaalta, eipä nuo jalkansa menettäneet, liikaa nivusiin tööttineetkään niin hääppöisiltä näyttäneet, tai kätensä menettäneet.

Onneksi suomesta puuttuu vinkeistä kaiketi vielä tarkat ohjeet, miten työnnetään paskaa jalan päälaskimoon, nivusiin, eli siihen kikkelin tai pimpan viereen, tai sitten peilin kanssa kaulaan. Sairasta touhua, seurasin sivusta kun yhden tutun jalka muuttui pikkuhiljaa yhä mustemmaksi, no ensin siltä meni jalka, vähän myöhemmin henki. Kannattaa miettiä tarkkaan kannattaako mikään muu, kuin lääkärin ohjeiden mukainen lääkkeiden käyttö, jos sekään, kun jotkut lääkärit eivät omaa tarpeeksi moraalia kirjoittaessaan julmettuja annoksia koukuttavia aineita.

Harmi vaan, ettei kyseessä ole mielipideasia. Oksikodonin oraalinen hyötyosuus 60-87%, lähellekään tällaista hyötyosuutta ei päästä parhaallakaan polttotekniikalla. Lisäksi oksikodonia tuskin kukaan saa puhtaana jauheena, vaan käytännössä puhutaan useimmiten murskatuista tableteista, jotka sisältävät suuren määrän sidos- ja täyteaineita, jotka voivat palaessaan muodostaa haitallisia yhdisteitä ja vahingoittaa keuhkoja. Tarpeeksi hyvä filtteri suodattaa nuo sidosaineet ja jopa bakteerit liuoksesta, joten jopa oikein tehty IV-käyttökin olisi tuota polttamista terveellisempi tapa (siihenkin kuitenkin liittyy virusinfektion riski, joten sitä en varsinaisesti lähtisi suosittelemaan).