Diapam

Nopealla haulla en löytönyt topicia, joten tein uuden. Eli, sopiiko diapamit viihdekäyttöön? satuin saamaan 8kpl vitosen pameja.

jahtaaks kytät?

Sopiihan ne vallan mainosti.

Diapamista (diatsepaami) kyllä varmasti löytyy kirjoituksia täältä pilvin pimein. Diapamihan on kaikkien bentsojen äiti, olipa kömpelö kysymys…

nää hommat riippuu nii ihmisestä, mulle 8 vitosen pamia ei oikee tee mitää mut jotkut kaverit menee niiiin mutkille et ne ei itekkään tiiä mitä ne tekee/sekoilee/säätää ja toiset taas rentoutuu kybällä…

Eilen sitten tempasin 25mg naamariin ja mitään ei tapahtunut. Nukahdin normaalia helpommin. Ilmeisesti tähän täytyy ottaa alkoholia mukaan. Toleranssia ei ole. Paljon näitä kannattaa alkon kanssa niellä?

Krapula myös lievittyy kummasti :wink:

Eipä siinä ihmeitä pitäiskään tapahtua… sulla siis nollatolet? Kai ne väsyttään pisti ees vähä tai jotain pientä tokkuraa/rentoutumista? Jos alkoholia siihe kylkeen meinasit niin suosittelen et jos otat niin ota se yks 5mg ja sit baariin, loput jätät kotio krapulaa varte :wink: , ne tulee syötyy ihan takuuvarmasti jos mukana pidät :wink:

:smiley: selvä, kiitoksia neuvoista.

Jos tätä aikoo pelkästään syödä ilman alkoa tai muuta, tarvitsee ilmeisesti jotain 50mg annoksia ette edes jotain tapahtuu?

Mä otan sinisiä ainoastaan putken jälkeen, muutenhan menee ihan sekasin. Aivan ku viina ei riittäs. Parin viikon dokailu ja makaat vuorokauden , sitten ku promillet on häipynyt niin pameja naamaan.

Tarkoittaako tämä nyt sitä, että pamit toimivat vain parin viikon dokailun jälkeen? kokemusta on ainoastaan tramaleista ja pamit ovat kyllä pettymys, vaikka tole näihin on 0.

apuva trolliko liikkeellä…

Huoh!!!

Taas näitä 16-vuotiaita jotka on löytäneet mummon lääkekaapin ja sit porukka viel vastailee noihi, ei ei ei…

Olen 21 vuotias, ja mummon lääkekaapilla ei ole tullut käytyä. Siis voiko joku nyt kertoa, onko näillä muuta vaikutusta, kuin että nukahdan helpommin ja vitutus häviää? Odotin nuokkuja yms vastaavaa, mutta ei.

En jermus sinusta tiedä, mutta trolli en ole. Tietämätön vain.

E: minkälaisia annoksia suosittelette, tolea ei siis ole.

Tuli vaan mieleen, että kofeiini ja nikotiini heikentävät pamien tehoa…

Minkälaisia vaikutuksia pameilla pitäisi tulla? Toki varmasti riippuu ihmisestä, mutta noin yleensä siis.

No ei ollenkaan, ei bentsoilla kannata “viihteillä”. Säästäisit mielummin tilanteeseen kun ahdistaa tai jännittää tai ei uni tuu jos sulla on vaan muutamia kymmeniä milligrammoja. Tolettomalle 10mg diatsepaamia yleensä kyllä auttaa todella hyvin ahdistukseen, nukuttaa jne… tietysti on luonnonoikkuja joilla on erilaiset aivokemiat ja tommonen annos ei välttämättä tunnu missään, mutta kyllä ne on varmasti vähässä.

no ei noist kyl mitää nuokkuja saa ehkä vähä rentoutuu, alkon kans en suosittele ollenkaan tai sit toisaan vaan se yks, ite ottasin pelkiltään 30-40mg

Ite diggaan ottaa sellasen vaikka pari 10 pampulaa illalla, tulee hyvä ja rento olo, murheet ja paineet unohtuu :slight_smile: Hyviä vaikka tsiigaillessa töllöö illalla :slight_smile:

Tämä kyseinen lääke toimii minulla todella heikosti. 150mg on isoin annos jonka olen ottanut yhdellä kertaa. Ainoastaan hieman jalat relaksoituivat ja auttoi pikkasen ahdistukseen. Auttoi minulla ahdistukseen yhtä paljon kuin yksi Tenox.
Kumma juttu.