Diapam + kalja överit

Moi!
Ostin kaverilta levyn bentsoja tossa eilen ja oon siin sitte tänää kerenny tähä mennessä nappailemaan 7 tabua. Noin on siis vitosen diapameja eli yhteensä 35mg tullu otettua. otin siin myös kolme tuoppia mutta ei ainakaa vielä tunnu oikee ku vähä relalta. Uskaltaskoha juua viel 2 karjalan pientä tölkkii? vai voiko siihe kuolla? Toleja voi kyl olla jonku verra ku tossa vkl tullu kanssa nappailtua parit napit ja muutenki oon ollu alan harrastaja muttei noin montaa oo tullu enne napsittuu alkon kaa.

Uskaltaskoha noita nappuloita vielä napsia… oon toisaalta napsinu niitä about parin tunnin välein tjs pari kerrallaa ja välillä yhen kerrallaa.

En mä usko, että tohon settiin kuolis. Jossain vaiheessa tod.näk. saattaapi muisti mennä.

Itse en kauheasti tykkää kuosittaa betsoilla ja alkolla, joten en osaa siihen vastata, että uskaltaako ottaa viel bari bisseä. Mut elä napsi niit pamei ainakaa enempää…

Viisaammat osaavat vastata minua paremmin. No, ainakin yritin…

kumma homma ettet ole vielä kuollut :laughing:

^tai siis nolla toleilla 35mg on kyl jonku verran on siin aina mahdollista kun ottaa alkoholia noiden kans
et saa jonkin hengitys laman kun nukahdat… :unamused:
no en mä ainakaan ryyni kääneist ole viel koskaan kuollut :smiley:

Mulla on semmoset kalja tolet ettei tunnu vielä missää… Hyväku alkaa ees fiilis nousee pikkuhiljaa.
Ja niitä nappeja on tosiaa tullu pikkuhiljaa päivän mittaa tissuteltuu.

Ei siihen kaljatolet vaikuta, hengityslaman riski on silti, vaikket ole kännissä niin silti voi aiheuttaa tuon hengityslaman. Ei toi bentsojen käyttäjälle, varsinkaan pitkäaikaiskäyttäjälle ole annos eikä mikään, nollatolella asia taas erikseen. Ja ihmiset on yksilöitä. Itte sanoisin, että älä ota kaljaa äläkä pameja enempää, mutta up to yours niin sanotusti.

Alkoholin ja lääkkeiden yhteiskäyttöä tulisi välttää. Lääkkeiden ja alkoholin yhteiskäytön haittojen vähättely on vastuutonta, sillä vaikutukset riippuvat paljon muun muassa käyttäjän toleranssista sekä persoonallisuustekijöistä ja yleistilasta, iästä ja kehon koosta.

Ystävällisin terveisin,
Päihdelinkin toimitus

Kyl lääkeövereihin kuolla voi. Luulen et mukana paljon muutaki ku bentsoja, ja isot määrät. Voipi olla tuskallinen kuolema. On tapahtunu :frowning:

joo ei noil pelkillä benzoilla varsinkaan diapamilla henkeä pois saa…
muistakseeni jossain luki et benzoihin ei kuole vaikka överit vetää…
mut holin kaa en sitte tiedä…
ja en usko et joku yrittää etes benzoilla itsaria… :open_mouth:
tai no jos niit syö rekka lavallisen niin se on sit toinen juttu mut ihmisiillä ei yleensä ole ko se reilu kk annos kerralla…