Diapam ja alkoholi

Otin eilen 80mg diapamia illalla. Nyt ois tarkoitus juoda alkoholia 10-14 annosta. Diapamin puoliintumisaikahan on todella pitkä, joten sitähän on elimistössäni vielä runsaasti. Yleensä combo samanaikaisesti otettuna vie aivan täysin muistin, enkä haluaisi sitä enää kertaakaan uudestaa kokea :open_mouth: Onko nyt kuitenkin vielä riski, että pamit vaikuttaa salakavalasti yhdessä alkoholin kanssa kuitenkin? :cry:

^ Jos todella haluat ryynikännit välttää, niin älä nyt helvetissä heti perään juo ja ainakaan tuollaista määrää. Kyllä, riski on erittäin suuri, että Pamit yhteisvaikuttavat alkoholin kanssa edelleen, vaikkeivat ne selvinpäin enää “tuntuisikaan missään”. Alkoholi kyllä nostaa uinuvan vaikutuksen esiin.

On ihan riittämiin omakohtaista kokemusta siitä, että olen edellisenä päivänä ottanut ison annoksen pitkävaikutteisia benzoja ja seuraavana päivänä en enää ainuttakaan nappia, mutta dokannut ja raivo, rähinä, ikävät seuraukset ja paha mieli kaikille olivat aivan samat, kuin jos olisin tarkoituksella huuhtonut ryynini kaljalla/viinalla alas. Mulla on säännöllinen bentsodiatsepiinilääkitys ja koskapa ryynikännit eivät enää voisi vähempää kiinnostaa, toimin nykyään näin: Jos olen lähdössä ryyppäämään, otan edellisenä päivänä vain minimiannoksen(Tarkoittaa mun kohdallani 0,5 mg klonatsepaamia), enkä välttämättä edes sitä vähää, jos tunnen ilmankin pärjääväni. Näin ei mitään olennaista yhteisvaikutusta ole päässyt syntymään, vaikken mä periaatteessa koskaan selvään päähän juokaan :mrgreen: .

Miksi syöt näin suuria Diapam annoksia jos tiedät että sinulla on taipumusta alkoholismiin? Yrititkö ehkä korjata edellispäivän krapula/morkkista pameilla?

Täyttä humpuukkia ja huijausta taas kerran. Ei kukaan bentso ja alko riippuvainen jätä pois päivän annosta tai pudota sitä 0,5mg sen takia että ollaan lähdössä dokaamaan illalla. Alkoholinhimo voi tulla koska vaan ja silloin sinulla voi olla se lääkärin “määrämä” maksimimäärä bentsoa veressä. Olen varma että et jätä dokaamista väliin sen takia, etenkin kun olet kertonut meille olevasi bentsoriippuvainen ja Alko-riippuvainen.

Hyvin harvat bentso riippuvaiset kykenevät minimoimaan annosta, yleensä se lääkärin määrämä maksimi annostus otetaan tai yli.