Itsellä on diapamia ja alkoa sekottaessa aina sama tilanne vaikka kuinka alkuillasta suunnittelis et nyt vaan maltillisesti. Toissayönä otin 40mg diatsepaamia ja 4cl kirkasta viinaa ja aattelin lähtä nukkumaan. Sit jäin koneelle istumaan, nappasin toiset 20mg diatsepaamia ja kaadoin n. 2dl lasin täyteen viskiä. Muisti on pätkässyt jossain tässä vaiheessa sitten, kun aamulla oli tupakki tumpattu parvekkeen lattialle eikä tuhkakuppiin. Itsellä ei mitään muistikuvaa et meninkö nukkumaan milloin ja missä vaiheessa oon käyny tupakilla ja vielä tumpannu sen röökin nimenomaan siihen lattialle eikä tuhkakuppiin… Sit myöskin oli näköjään sipsipussi kaatunut pitkin lattioita…
Ja lisäystä, en ihan varma ole, mutta oon vissiin ottanu vielä ennen nukkumaan menoa 30mg diatsepaamia vielä. Yhteensä siis 90mg diatsepaamia ja joku 6-7 alkoholiannosta. Vaikka mulla on aika kovasti tolea niin muisti meni… Itsestä se ei koskaan tunnu sillon ryynikänneissä et ois sekasin. Jossain vaiheessa sit kai alkaa olla vaan niin tuubassa ettei tajua enää mitä tekee.
kai tämä on yksilöllistä, pamit ja viina, sillä olen noin 5x 10mg ja viinalla ja vain viina vaikuttaa. Voiko olla että pamit eivät minulla vaan rauhoita yhtään.
^ Ei Pami+viina -kombon kuulukaan rauhoittaa, lähinnä päinvastoin :mrgreen: . Ehkä huomaat tuon “hupaisan” efektin huomenna, toivottavasti et . Täysin yliarvostettu kombo kyllä on, siinä olet aivan oikeassa.
Se on ihan normaalia ja tyyppilistä käyttätymistä pami ja alko päissä. Moneen baariin on tullut vuosien varrella elinikäinen portti kielto. Nykyään pysyttelen koti oloissa kun viinan himo iskee ja teen sen dokaamisen mieliuiten yksin.
Täysin yksilöllistä. Minulle tämä kombo toimii ikäänkuin piristeenä. Aina tulee vomakas euforia ja juttu alkaa lentämään, mitään lasku humala tilaa ei juuri tule. Nälkähän jossain vaiheesaa iskee ja sen jälkeen maitttaa uni. Seuraavana päivänä ei pahempaa darraa tai morkkista juuri ole. Ystäväni on päivittäinen kannabiksen pössytteliä ja aina väittää että “kyllä se pilvi auttaa kankkuseen” mutta on aina kinuamassa bentsoja krapulassa!
Se riippuu ihan toleranssista. Muistan kun annoin ex- tyttöystävälle viisi milligrammaa klassista diapamia ja hän oli jossain uni-horrostilassa 24 tuntia.