Diapam+Alkoholi

En suosittele, mutta ei nuo kyselemäsi määrät ole “väärinkäytössä” edes kovinkaan isoja. Joskus aikoinaan kun bentso&viinas yhdistelmää tuli maisteltua, niin lätkä vitosen pameja ja sixpäkki kaljaa oli sellainen sunnuntai-iltapäivän leppoisa. :laughing:

Niin, ja tässä oletetaan ett väärinkäyttäjällä on toleranssia pameihin. Veikkaan että jos ei ole, niin muisti ainakin menee.

ryynikännejä en suosittele, mutta jos kumminkin ne vedät niin ilman toleranssia lääkkeisiin esim just noihin diapameihin niin ehdottomasti otat vaan 10mg max ja mielellään sitten olutta päälle rauhallisesti… ja pamitkin kannattais piilottaa johki varmaan jemmaan, helposti käy et alkaa ryynit maistua ja viina isolla kouralla kirjaimellisesti ja sitten ei tiedäkkään mistä herää, miten herää ja mitä on tapahtunut… kokemuksen häpeällisellä äänellä kerron tän. Moni muu voi varmaan allekirjottaa et helposti karkaa mopo käsistä jos ei oo toleja ja tosiaan tiedä rajojaan… :wink:

allekirjoitan :smiley:

kaljaa tosiaan kannattaa ostaa vaan se 6 päk, ja alkaa kuosittaa klo 21 jälkeen, niin ei voi ostaa enää lisää. pamia alkuun se 10mg ja maks 20-30mg illan aikana. juo eka ne kaljat sen 10mg kanssa, kattoo miten toimii. sulla voi kumminkin olla toleranssia, koska olet käyttänyt jo vuoden noita.

Tullu otettua neljä bissee 60mg diapamia ja joku 4 20mg tenoxia :slight_smile: euforinen olo , nykyään kestää nappailla ryynejä alkon kans, mutta ei kirkkaitten… perkeleen bentsokoukku :imp:

Ryynikänni paras känni. :mrgreen: Itellä lähtee mopo käsistä välil ku syö ryynejä ja juo, siitä seuraa sitte yleensä putka reissu+syytteitä- en kyl suosittele.

Muutama kuukaus sitte oli hauska herätä putkesta xanorien ja viinan jälkeen, eikä mitään hajuu miks sinne joutunu. Kyttien mukaan olin kuiteski hakannu, jonku jätkän siellä. Varmaa rääpiny päätänsä. Onneks ei tullu siitä syytettä…

Tuo taitaa olla aika tapauskohtaista. Ei minulla pitäisi olla mitään toleranssia bentsoihin(ehkä kerran kuukaudessa tai kerran kahdessa kuukaudessa otan pienen määrän). Kuitenkin olen esim. joskus ottanu 3mg rivatriliä ja juonut noin 12päkin kaljaa ilman, että muisti tai kontrolli meni. Diapamia muutaman kerran ottanu juuri sen 5mg tai 10mg ja dokannut ihan normaalisti siihen päälle ilman mitään sekoiluja tai muistin menetystä. Enkä myöskään ole kovin isokokoinen, painoa löytyy se 70kg.

Tosin mulla saattaa kyllä olla ristitoleranssia, kun tuota alkoholia tulee juotua aika paljon…

En kyllä silti todellakaan suosittele jengille bentsojen ja alkoholin yhdistämistä, vaikka siitä niin pehmeähkö olo tuleekin :smiling_imp: . Mitä oon nähny sitä meininkiä mitä jengi on ollu ryynikänneissä, niin siinähän voi ihan mitä vaan tapahtua.

Oih niitä nollatole aikoja… Mulla toimii 30kpl 10mg pameja sen 5minuuttia, vaikka olis holii, oppareit ja muita alla… sitä se on sitte :imp:

itekki ennen riehun ryynipäissää, mutta nykyään bentsokoukussa vaan rauhottaa vaikka ryyppää =) oon miettiny hankkiutua bentsoista irti mutta eipä oo helppoo :open_mouth: ja se riehuminen johti jo vankeustuomioon :blush:

Kyl menee ihan pihalle ryynikänneist riittää jo 2 millii nopeet xanorii vetämään muistin pois ja tekemään tyhmiä

joo tua imasin tossa lätkän 10mg diapam + 60mg tenox + 8 0,5l siiderii + pullon rommii kahvin kaa .vähän piristää mu ei muuta -.- mites vittua sitä voi vähentää ??

bentsot kandee säilyttää krapulaan. ite niinä harvoina kertoina, kun olen erehtynyt ottaan sekasin - ja vielä siin vaihees ku tulin kännis kotiin ja laskuhumalaki oli haihtumas - (ja tosi vähän: pari zopparii ja doxalii) on sattunut ja tapahtunut. seinät “oli maalattu” kauniilla punaisella maalilla, mut jostain syystä olin väsähtäny, enkä ollu jaksanu maalata ku puolet. peilit ja ikkunat puolestaan valkoisella maalilla. ei se ny maailman vakavin asia ole, mut aika kurja fiiilis oli. niitä pestä sit…en tosissaan suosittele!

En suosittele lääkeiden ja alkon sekottamista, vai it tälläkin hetkellä sitä harrastan :blush:
niin ja codeja voi vetää viinan päälle, ainakaan mul ne toimii ja hyvin (n.20klp ja tietty eroteltuna… :wink:

Mut js sul ei oo kovaa tolea, ni alottaisn rauhallisemmin, ni ei tuu sitä paskaa mitä nr joskus voi tehä…
Ja kodeis on parasetamoolia ja siit löytyy täält kans topickki… Eli ei muuta ku erottellee ni ei tartte paresetamoolia kiskoa.

Jos sekakäyttöä alkaa harrastamaan, niin kannattaa harrastaa sitä aluksi 2-4:n sinua huomattavasti voimakkaamman miehen kanssa, autiolla saarella, pehmeässä huoneessa ja pakkopaittaan, sekä suukapulaan sonnustautuneena :laughing:

Mikäli haluat välttämättä kokeilla yhdistelmää niin älä missään tapauksessa ota ensimmäisellä kerralla muuta kuin vitonen,vaikka pamia oletkin käyttänyt niin siitä huolimatta ei enempää,älä myöskään lähde liikenteeseen.

Mä ole aika hyvä kestämään viinaa johtuen hyvästä treenaamisesta ja pamejakin joutunut käyttämään paniikkilääkkeen ohella mutta vain reservinä.

Kävi kyllä kerran täydellinen työtapaturma kun unohdin että olin aamulla ottanut 10 mg pamia,viinaa aloin ottamaan iltapuolella ihan normaaliin tahtiin eli aika reippaasti mutta mitään kummempaa ei tuntunut mutta jossain vaiheessa illalla alkoi yllättäen kävellessä kova väsy,seuraava havainto oli sairaalassa herääminen jonne joutumisesta ei ollut minkäänlaista muistikuvaa sen väsymisen jälkeen.

Tuon sairaalareissun pistin kyllä täysin pamin piikkiin,jotenka lopuksi sanoisin että parempi jättää kokeilematta yhdistelmiä.

En suosittele, jollei ole niitä päihteidenkäyttäjiä, jotka kontrolloivat täysin käyttönsä :unamused: . Mä en ole parinkymmenen vuoden aikana ottanu ku muutaman kerran ja persiillleen meni. Ei kannata. Ota erikseen.

mulla mennyt viime yönä 40mg pameja ja alkoholia todella reippaasti (arviolta 15 annosta). Ei näy eikä tunnu, mut kai se silti on pian mentävä edes koittamaan nukkua.

Mä ku otin ihan ekoi kertoi pameja (tai ei ollu pameja mut sama vaikuttava aine, aikaa on 13v), ni otettii päiväl koulussa frendin kans pari-kolme nappia. Illal lähettii normist dokaamaa ja ei ajateltu et ne vaikuttaa asiaan joten vaa se normi ½ploa viinaa + huikkia muilta. Arvata saattaa et oltii molemmat ihan talutus-kunnossa ja silloset äijäkaverit ketkä ite mitää vetän ni arvas kyl aika hyvin ettei ihan pelkkää viinaa oo otettu, joka sit myönnettii myös. Mut ei olis käyny mieles et ku vaikutus on kuitenkii jo loppunut omast mielest ja aikaa menny sellaset +8h ottamisest, et normi-määrä alkoa vetäis tolkun aivan pois sen jälkee… :unamused:

Voi niitä aikoja :laughing: