Diapam 5mg viihdearvoa? Millaisia määriä?

Otin tossa nelisin tuntii sitte kaks 5mg diapamia. Toleton oon siis näihin. Vähän tuli rennompi olo ja semmonen mut hiipu sitte siinä 30minassa. Ja joku tunti sit otin kaks lisää niitä 5mg ja nyt yhen bissen tos korkkasin.
Jäljel ois 6 viellä niitä…

Kyllä ne kaikki tossa varmaan menee illan aikana, mut ei mul nyt ihan kamalan kummallisia oloja ole.

Millasia oloja siitä yleensä voi saada?

Varmaan pitäis ottaa kolme seuraavaks kerral jos tulis jonkulaine olo.

kertokaa kaikki mitä tiiätte?? :smiley: millanen olo ja paljo yleensä joutunu ottaan… tolettomana kuitenki en ajatellu paljoo juoda joku 2-3 bissee varmaan.

Ei niitä hupiin tietenkään kannata käyttää. Eikä alkoholin kanssa myöskään. Hupia niistä voi saada jos oikeasti ahdistaa tai on muita oireita, mihin ne on tarkoitettu ja olo paranee.Itse otin tänään 5mg Diapamia ahdistukseen ja 10mg Tenoxia rauhoittamaan. Join 0,5l bisseä huvikseni mutta itselläni sellainen määrä alkoholia ei vaikuta juurikaan.

Diapamin puoliintumisaika on n. 30-100tuntia ja pääasialliset vaikutukset tuntuu abaut 5-10tuntia. Vaikutukset on yksilöllisiä.

Diapamia voi vetää hupikäyttöön mutta siitä tulee lähinnä sekava olo ja muisti pätkii varsinkin isoilla annoksilla. Itsevarmuus ainakin lisääntyy ja jotkut saa siitä hyviä fiiliksiä. En tiedä sitten onko se niin hauskaa. Kourallinen pameja + alkoholi johtaa yleensä ongelmiin.

edit: Tavallinen päiväannos lääkinnälliseen käyttöön 5mg Diapamia on 1-3tbl.

^^ Usko nyt jo, että benzot eivät ole mitään hupihuumeita, joista saa muikeat olot :unamused: . Ne toimivat juuri, kuten niiden pitääkin silloin, kun eivät “tunnu missään”, mutta ahdistus, paniikki, unettomuus tmv. helpottavat. Toki niitäkin tampioita on, jotka nauttivat siitä olosta, kun pää on tyhjää täynnä, mikään ei kiinnosta ja jälkeenpäin ei muista paljoa mistään mitään, mutta impulssikontrolli on saattanut pettää pahemman kerran ikävinkin seurauksin(Allekirjoittaneellahan ei tällaisesta mitään kokemusta ole :blush: :blush: ), mutta se vaatii yleensä verrattain suuria annoksia, jopa täysin tolettomallakin ja niitä annostuksia en sulle todellakaan lähde neuvomaan :smiling_imp: .

Diapam tosiaan nousee nopeasti ja usein sen nousun huomaa, vaikkei benzoista mitään oloja saisikaan, kuten ns. normaalit ihmiset eivät saa. Tuon nousun jälkeen diatsepaami kuitenkin vaikuttaa vielä piiiitkääään, vaikkei sen vaikutusta juuri huomaisikaan, tolettomalla jopa useamman päivän ja toki myös hieman annoksesta riippuen. Niinpä saattaakin käydä niin, että muisti on hukassa tietyltä ajanjaksolta, vaikka on kaiken aikaa luullutkin olevansa aivan skarppi(Benzopäihtymyksen erittäin yleinen ja vitun salakavala vaikutus) ja alkoholia ei ainakaan kannata mennä hetkeen juomaan, jos on tolettomana ja omakohtaisista vaikutuksista tietämättömänä mennyt Diapamia nauttimaan. Voipi viina kihahtaa hattuun ihan odottamattomalla tavalla ja tavallista pienemmillä annoksilla, kun Diapam kummittelee vielä taustalla ja reagoi yllättäen yhdessä alkoholin kanssa :wink: . Kokemusta on :mrgreen: :unamused: :blush: .

Kyllä Benzoilla on selkeästi oma viihdearvonsa, nääs käyttäjien tarinat ovat hyvinkin viihdyttäviä! :laughing:

Ookei no totta kaikki ne vedin ja kai se vaikutti niinku sen pitikin olin rauhallisempi eikä ahdistanu niin paljon, eikä myöskään tänään mikä oli outoa ni ahdistanu mut vedin pirii… joka ei juurikaan vaikuttanu mitenkään. Muuten ku että unta ei saa ja oon vaa rauhallinen. Ties mitä siinä nyt sitte oli.
Ei noista bentsoista kyllä paljo irti saa. Autto se yks semmonen ksalol kauheisiin pirivainoihin. Todellakin helpotti, muutenpa en taida noita tarvita mihinkään tulee vaan vitutus. … :sunglasses:
Outoa kyllä ku en ollu kolmeen viikkoon koskenu muuhun ku alkoholiin ja nytkää toi piri mitä otin 1g ei paljo mitään sanonu… vituttaa vaan ku ei nukkumaan pysty! :smiley: muuten ei oo oloja juuri lainkaan.Ei jaksais lagaa tässä, mut ei nukkumaankaa pysty. No mutta joo …

:unamused: nyt ainaki tiedän ettei bentsoista tosiaa liikoja kannata odottaa kai mä ootin et niist tulee ku jotkut esso nousut… :smiley: vaikka ei todelakaan… Pieni euforinen lempee ihan hyvi fiilis… odotin liikaa niiltä. :smiley:

Diapam on ns mieto bentso, mutta nytpähän tiedät, että jos tulee ahinoita sun muita, niin kaksi tuommoista riittää tolettomalle lääkkeeksi ihan hyvin.

Hyviä lääkkeitä, huonoja huumeita.

Vähän niin ku pubrekin.

No en mä nyt tiedä, onko joku kymppipami mieto. :open_mouth: No, toki vaikutukset on yksilöllisiä, mut imo, pamit hakkaavat esim. Temestan mennen tullen. Vaikka Temesta toki vahvemmaksi mielletään. Temesta ei ole mulla ihan ekoja kertoja lukuunottamatta toiminut mitenkään, eikä se muistaakseni ikinä ole ollut pamien veroinen ahdistukseen. Mun mielestä pameista tulee jumisempi olo kuin Temestoista, joka on mulle edullisempaa ahdistuksen hoitoon. Siis se pienoinen jumi.

Mut joo mitään esso-olojahan bentsoista ei tosiaan saa. Siis nehän sitäpaitsi lamaa, kun taas essot stimuloi. Anyway, en näe myöskään bentsojen viihdekäytössä mitään järkeä, yllämainituista syistä.

Lopeta huumeiden vetäminen, syö D-vitamiinia ja lähde lenkille.

^^ Onhan Diapam nyt verrattain mietoa tavaraa, jos ajatellaan asiaa siten, että 10 mg diatsepaamia vastaa 0,5 mg klonatsepaamia tai 1 mg loratsepaamia(Kait se suunnilleen noin meni, en jaksa taulukkoa nyt tarkistaa), mutta eihän benzoissa nyt päde ensinkään se, että mitä vahvempi, sen parempi ahdistukseen. Itselläni ainakin toimii Diapam ahdistukseen paljon paremmin, kuin vaikkapa se vitun Xanor, joka lähinnä ahdistaa enemmän :angry: . Temestan vaikutus on muhun aika pitkälti sama, kuin Xanorinkin, joten totta hemmetissä otan mieluummin Diapamia, kuin sitä, jos mua ahdistaa. Diapam myös nousee nopeammin, kuin Temesta, tyyliin saman tien, kun on sen napin nielaissut, joten nopea nousukin voi tuottaa mielikuvan paremmasta ahdistuksen lievitysvaikutuksesta. Ja annostushan on myös olennainen, eli jos syö koko levyllisen Diapamia, niin kyllä siinä hitosti enemmän benzoa saa, kuin jos ottaa 1 tai 2 Temestaa :wink: .

Edit: Onhan niitäkin tapauksia ja nimenomaan benzojen pitkäaikaiskäyttäjissä, joiden mielestä Risolid on kaikista paras ahdistuslääke, koska sillä ainakin on pitkä ja tasainen vaikutus, eikä tarvitse rassata ja sotkea psyykettään turhanpäiväisillä nousuilla ja laskuilla, kunhan joskus muistaa lääkkeensä ottaa. Toki Risolidiin siirtyminen vaatii aluksi totuttelua ja suuria annoksia, jos on tottunut kiskomaan joitakin 10 mg:n päiväannoksia Rivatrilia.

Joo, toki pienempi määrä loratsepaamia on ekvivalentti 10 mg:lle diatsepaamia. Mutta diatsepaami suun kautta on havaittu edullisemmaksi kuin loratsepaami, jonka takia esilääkityksenä esim saakin usein diatsepaamia. Loratsepaami on taas sitävastoin tehokkaampi i.m. Enkä todellakaan muista/edes tiedä syvällisemmin miksi näin, saati ole 100% varma olenko kuullut vaan huuhaata, enkä jaksa googlata pamipöhnältäni mitään raskasta enkunkielistä tekstiä. :laughing:

Tahtoo sanoa vaan, että mä en nimittäisi mitään keskushermostoa lamaavaa miedoksi, mutta se nyt on vaan pilkunnussimista. Toisaalta jos nyt lähtis luokittelemaan, niin eikös diatsepaami ennemmin olisi keskivahva. Taaksehan jää vertailutaulukossa klooridiatsepoksidi, tematsepaami, oksatsepaami, klobatsaami, sekä sellaisia, joita ei myydä Suomessa, kuten esim. fluratsepaami, ketatsolaami, kloratsepaatti ja pratsepaami. Lisäksi liuta jotain muitakin nevahööd-bentsoja.

Viihdearvoa…muistan kun joskus 2000-luvun alussa kesällä olin juonu mäyräkoiran, no yhtäkkiä ovikello soi ja takana oli joku reilu 40-vuotias mies ja kysy että voiko tulla sisään, ettei oo mitään pahoja aikeita, näytti ettei ole mitään puukkoja.
No jostain tosi oudosta syystä päästin sen sisään. Tämä tempas siinä sitten 60 x 10mg pamia ja 70 x 20mg normisonia. Tarjos molempia yhet ja kyllähän siinä hetken päästä suu hymyyn meni täysin tolettomalla. Loput tarinasta jääkin sitten kertomatta :slight_smile:

Joskus 12 vuotta sitten heitin 3 x 10mg pamia kaverilleni jolla oli piriputki takana, ei ollut koskaan syönyt bentsoja ja hän sanoi ne nautittuaan, että olo on kun essoissa :mrgreen: Ja kyllähän sitä ehkä voi siihen verrata jos on monta pv valvonut ja psyyke & kroppa hieman riekaleina.

^ Mulla meni niin, että silloin kauan sitten, ihan nuorena, ei ollut takana edes mitään piriputkea, olinpa vain muuten niin helevetin ahdistunut :cry: . Benzot auttoivat siihen ahdistukseen niin täydellisesti ja täsmänä, että itse se ahdistumisen poistuminen oli todella euforinen fiilis. En mä sitä esso-oloon vertaisi, enkä edes opparioloihin, jotka ovat olleet parhaimmillaan todella euforisia, mutta voisin sanoa, että se benzoista saamani ahdistuksen poistovaikutus oli tavallaan jopa euforisempaa, kuin Sepon henoiinin tai oksikodonin vaikutus parhaimmillaan. Sitten yritin metsästää sitä oloa aina uudestaan ja uudestaan, eikä sitä tietenkään saanut päälle, jollei ollut valmiiksi ahdistunut, ts. lääkitykseni oli ihan kunnossa lääkinnällisillä annoksilla ja ahdistukset kurissa, mutta ei se “tuntunut missään”. Kiskoin sitten benzoja olojen toivossa kaameilla annoksilla ja jollei tarpeeksi pärissyt, niin viinaa kyytipojaksi ja johan aina tapahtui kauheita :cry: . Sitä pelleilyä benzousvassa ja ryynikänneissä jaksoin harrastaa ihan liian pitkään ja olin jopa sitä mieltä, että se on vitun hienoa :unamused: :unamused: :blush: . Siinä sivussa tuli sitten hankittua ihan kunnollinen benzoriippuvuus ja nostateltua tolejaan aivan turhan päiten hyviin lääkkeisiin.

Jep, tarvittaessa erittäin hyviä lääkkeitä, mutta aika vitun paskoja huumeita :unamused: .

^ no sä oot kumminkin tehny ihan fiksusti, kun olet aluksi ainakin hoitanut oloasi niillä. Mulla ei ollu minkään sorttista ahdistust tai univaikeuksia. sattu vaan niin hassusti että tapasin erään heebon jolta sain pameja, normisoneja ja panacodeja niin paljon kun tarvi. Napsin niitä ihan huvikseni vaan, mitä vitun järkee on purasta 2 x 20mg normisonia sängyssä jos ei oo univaikeuksia ? No siks ku ne maistuu niin hyvälle, tai maistui, niitähän ei oo enää suomessa 2007 vuoden jälkeen, kiitos vitusti kaikille niteille jotka on niitä piikittänyt. On niin ikävä sitä makua :cry: Palataanpa taas pameihin, mulla on ikävä niitä.

Höpöhöpö.

Ainoastaan viihde tulee siitä, että ahdistus lievittyy. Mutta mitään hupia siinä ei ole eikä tule.

Jos hupia tahtoo niin hyppää vaikka jääkylmään veteen.

Itse en ole enään riippuvainen bentsoista, mutta silloin kun olin niin ne kyllä aiheutti pienen euforian kun oli ollut ilman pari päivää. Valittetavasti se eufoorinen olotila ei kestänyt kovinkaan kauan lähinnä vain siinä vaiheessa kun pamit alkoivat vaikuttamaan. Sen jälkeen se oli melko tasainen olotila ilman mitään erityistä viihdearvoa.

Se mikä minua erityisesti huolestuttaa on se että Suomen psykiatrisissa terveys-laitoksissa on luovuttu lähes kokonaan bentso-lääkityksestä ja korvattu ne uudeen polven neurolepteillä. Sama jos menet terveysasemalle unettomuuden vuoksi niin työkykyiselle potilaalle määräätän se Ketipinor tai Zyprexa.

Viihde ja diapam. Alkaa ottaa päähän kun näen ne samas lausees.