Dexedrinen sisälmämä amfetamiini

Jossain täällä oli asiasta juttu mutta en nyt millään sitä löydä. Paljonko 5mg dexedrine tbl
sisältää amfetamiinia. Voiko sitä mitekään verrata levo/dex tai yhdistelmiin joita kadulla pyörii

dextro amfetamiini toimii. Levo ei. Siis d+l amfea 10 mg vastaa sitä sun 5 mg dextroa.

[poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]

Katu-amfen pitäis olla levo- ja dexrtro-amfen sekoitusta. Tietty jatkeet jne. Silti jenkeis käytetään tuota levo-amfeakin adhd:seen (kuten myös metaa). Tämä dextro-amfe on nimittäin se joka aiheuttaa enemmän niitä vittumaisia ominaisuuksia, levo-amfe sopii paremmin amfetamiiniksi. Eli ei voi olettaa että se on silti ihan katu-amfea… Luuletteko oikeasti että Suomessa saa mitään mitä voi oikeasti kunnolla väärinkäyttää (esmes kumeista poistettiin/lisättiin ainesosa että ei toimi hihaa ihan samalla tavalla, enää Halcionista 0,25mg:n tabuja 1mg:n sijaan jne)?? Mä oon pari kertaa aikoinaa ite kokeillu tuota haitallisinta muotoa joo; viimeks sellaset 1½v sit about myös noin ja mä kyl mielummin syön noita… No ehkä osa vaikutuksest on muille placeboo, mäkin kun oon piriä joskus vetän muutaman kerran ni kyl mä niiden kans esmes valvoin useita öitä putkeen… :open_mouth: Tän avulla ei kyl onnaa… :open_mouth: Iteasiassa auttaa nukkumaa mut ne on määrätty mulle keskittymiseen!! Enkä aio kokeilla ottaa 20 putkeen kun toimivat paremmin kun syö niitä max. mitä lääkäei on määrännyt, alkaa sydän hakkaamaan jos ottaa edes maksimin mikäli ollut pari pv puolella siitä…

Et oo tosissas. 5 mg dexedrine, sisältää 5 mg dekstroamfetamiinia. “Aijaa”

Onkos uudella tulokkaalla hiekkaa terskan välissä tai vaginassa vai mistä hiertää? Ei aina tarvitse vastata tökerösti, vaikka kysymys olisikin hieman tyhmähkö, voit jättää vaikka vastaamasta. Tämäkin kirjoitus on aiheeseen liittymätön, sori. Nakertaa välillä vaan pahasti :confused:

Levo-amfetamiini vaikuttaa keskushermostoon huomattavasti vähemmän kuin dextro-amfetamiini.

Pfizer ei enää valmista 1 mg Halcion-tabletteja, jos on koskaan valmistanutkaan.

Silti katuamfetamiini on raseeminen seos valmistusprosessista johtuen. Myös nuo levo-amfetamiinin ominaisuudet ovat pirissä tuttuja, osa jopa toivottuja. Kyllä dextro vapauttaa dopamiinia ja stimuloi 4 krt voimakkaammin kuin levo mutta en mä ainakaan alkais vetämään 2 pakettia mitään dexee sen takia… Mä en ala tästä asiasta kiistelemään enempää. Kun katsoo Wikipediasta amfetamiini niin huomaa myös MDMA:n kuuluvan ryhmään ja pari muuta myös. Mitä porukka on tänne näistä kirjoitellut ni kyllä niitä saa aika paljon popsia ja kärsiä vielä karseat laskut… Mä oon ite sitä mieltä et iv:st nuo menee vain täysin hukkaan mut koska tiedän tyyppejä ketkä niit kiskoo iv:st ja on eri mieltä ni olkoot tämäkin sit vaikka ihan mielipide-asia. Ne kaikki on vaan narkkareita ketkä noit iv:st kiskoo ja kaikki narkomaanitkaan eivät ole enää niin tyhmiä että tahtoisivat vetää maissitärkkelystä hihaan mut whatever… Osa edes filmaa noita :laughing:

On valmistanut. Olivat 70-luvulla suosittuja koksun kanssa Halcionit joten ne poistettiin markkinoilta ja laitettiin takaisin neljäsosan miedompina. Tietysti jos lääkettä väärinkäytetään jenkeissä, se poistetaan myös täältä koska jenkit niitä valmistaa. Toisaalta oli kuulemma niin helvetinmoinen riippuvuuspotentiaali tuohon lääkkeeseen että osittain siksi poistettiin. Tän on ihan mun lekuri sanonut ja Nikki Sixin heroiinipäiväkirjasta voi lukea esim. tuosta zombiepölystä…

DM, tuosta tekstistä päätellen vain luin:
"Snow^
Miedosti panostava jäsen

Toki saa vastata sarkastisesti, tosin menee se oppi muutenkin perille kuin sarkastisuudella. En ollut vain huomannut tässä pian 2 vuoden aikana niin paljon snow:n viestejä, ellei sitten ole eri nikillä kirjoitellut.

Homma bueno, kirjautunut vaan siis uudella nikillä :slight_smile: