^^Vedä ite katu-piriä, täyttä paskaa eikä inspaa; mä oon kasvan ohi siit iästä! Menetä samalla lomasi jos joudut testit antaa, mä periaattees voisin vetää piriä 24/7 koska mul ei testata sitä koska se on aina plussaa, mut en oo niin kusipää korvaushoitoa tarjoavia tahoja (=veronmaksajat loppupeleis) kohtaan! Toisin ku sä joka vedät mitä vain ja jos olisit eri paikkakunnalt ku siält turun lähelt (tuo lähelt on helvetin iso ero!) ni olisit jo lentänyt ulos hoidost! Sitäpaitsi ihmiselle kuuluu ne lääkkeet jotka se on maksanu; mä olin maksanu nuo valmiiksi!
^Enpä oo väittänykään olevan mf:n mitää piriä! Johdannaiseks välil kutsunu koska sitä on, mut tuo viittaus on Dexeen et monet väittää et sitä tahdotaa siks et SE on piriä!!! Kait mä tiedän mitä lääkkeitä mä käytän tai oon käyttäny ja enemmänkii… Ette vaa kaikki ymmärrä mun slangia
Tuota Wikipedian sanoin sekä Roosterille et Naksulle!
Metyylifenidaatti ei ole sama aine kuin metamfetamiini (C10H15N), sillä näillä aineilla on erilainen kemiallinen rakenne. Metyylifenidaatti on kuitenkin amfetamiinijohdannainen.[1][2] Metyylifenidaatin kemiallinen kaava on C14H19NO2 ja CAS-numero 113-45-1.
Et mikä tuossa nyt on niin helvetin epäselvää ettei se ole amfetamiinijohdannainen. Vielä sanottakoon että kemiallinen kaava muistuttaa amfetamiinia, mutta toimii enemmän kuin kokaiini. Tää nyt on ollu tiedossa jo pitkään ainakin mulla; se et mf ei ole amfetamiinia, ni se tiedetään myös ja siitä monet väittelee enemmän!
Joo, kyllä se vaikuttaa. Kannattaa varmaan lukea koko ketju tai käyttää hakua…
No vihdoin dexedrine loppuu sit kokonaan… Apteekit saa myydä jäljellä olevat tuotteet pois ja sit vaihtuu lääkkeen nimi ja ilmeisesti tehdas myös. Näinköhän johtuu noista tuotannollisista ongelmista tuo lääkkeen vaihto? Ilmeisesti sisältää samat ainesosat, en ole pakkausta nähnyt; apteekista asiasta vain soitettiin että uusi erityislupahakemus tulee laittaa sisälle… Mulle jäi käyttämätön 1000 kpleen respa apteekkiin, mut eipä tarvi maksaa sitä erityislupaa siitä sit…
Toivottavasti seuraava(?) tehdas saa tuotettua lääkettä paremmin kuin tää englantilainen…
Te kellä menee lääke, ni ainakin meidän apteekissa on vain 4 pakettia enää jäljellä tuota vanhaa tavaraa, puhuivat ens viikosta et alkais sit tulla uudella nimellä… Kestää kuitenkin aina muutaman viikon et se hakemus käsitellään ellei sit kiirellisenä laita…